Zleepy18 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 skl selge en rockford fosgate t212d4 sub på 1000w rms. Rockford fosgate t5001bd monoblokk til subben. Jbl 4 kanals forsterker til frontsett og 6x9 sony frontsett muligens spiller, hvis jeg får prisen jeg vil ha for den. spilleren er en pioneer dehp55bt. denne kostet ca 3300 alt dette utenom spiller å kabler kostet meg nytt ca 14000. kablene kostet meg ca 1300 pluss sikring. alt er nytt for ca 2 mnd siden å bare brukt 2 uker eller noe. selges fordi jeg har store regninger jeg må betale selges uten spiller men inkl kabler for 9000. inkl spiller vil jeg ha 11000. ta kontakt på tlf 41670291 eller send mail, helst ikke svar her, siden jeg sjeldent har tid til å sjekke her, setter mest pris på kontakt via tlf Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hmm, Ørjan?? :hello: Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zleepy18 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ja, hvem der? Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Fidje, fra klassen:P Sikker på at du ikke selger monoblokka seperat? Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zleepy18 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 muli jeg kan selge bare den ja, men da må jeg lissom ha en kjøper på subb.,. hehe, du vet ikke om noen som kjøper subben? Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zleepy18 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 opp! Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zleepy18 Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 NY PRIS: 7500 inkl kabler! kom hvertfall med bud, eller eventuellt bytte. Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hvor mye for sub + forsterker, har du noen bilder og kan den fraktes til trondheim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Svarer for Ørjan her, dette er nok desverre solgt. Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Longfellow Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 1800,- for cd-spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zleepy18 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Anlegget er nå SOLGT. Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg