Nultz Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hei, har nettopp byttet fra en 1.8L til en 2.0L motor i bilen min, Har byttet hjernen og elektrisk men bilen vil ikke starte.. Det er gnist på pluggene, men det ser ikke ut som om motoren får bensin. Prøvde med startgass og da smallt det litt fra motoren. Hva kan problemet være? Mvh Nultz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Sviver bensin pumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nultz Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Sitter bensinpumpa mellom toppdeksel og innsprøytninga? er noe greier der med 2 slanger som jeg ikke har koblet til ennå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Bensin slangene kommer gjennom torpedo veggen. De skal kobles til rett der de kommer ut nesten. Den ene er inn, den andre er retur. Skifta motor på en astra der hadde den ene sånn svær klump på inn slangen. Er vel et filter kanskje. Sitter ikke bensin pumpa bak med tanken? Mulig jeg er gal nå!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nultz Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Kan stemme at den sitter med tanken ja.. Men kan probleme være at jeg har byttt om på slangene da eller? satt den som skal gå inn på returen og returen på inn?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg