Gå til innhold

Golf Gti Prosjekt bil tilsalgs

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Originally posted by Zim$lim

jonte hvor mye skal du ha for lyktene? har du noe mere gromt`?

Har litt av hvert.

Tåkelys med fester - 2000.

Ellers har jeg:

- Elektrisk recaro interiør

- Simons effektanlegg

- 16v motor

- Takvinge

- Jamex 40mm senkesett med dempere osv

- 2 Bakluker

- 9x16 felger Borbet T osv.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zim$lim

ganske stiv pris på tåkelysa.

mye skal du ha for felga?

kantkjørt?

kast?

med dekk, merke dekk?

tilstand dekk, mye mm spor igjen?

Er det så stiv pris da? Er orginale tåkelys, med fester. Du får komme med et bud da.

Felga bake er suverene. Med bra dekk, med bra mønster. Kan sjekke opp merke, husker ikke. 9x16 med 215/40/16

Felga forran er skada. Felgen på venstresiden er bare kantkjørt, den på høyre siden er ganske hardt skadet.. Er 2 stk 215/40/16 dekk forran også, men ikke så mye mønster i dem. Husker ikke mere her heller. Felga forran er 7,x5x16. Det ypperlige er jo da å kjøpe disse, for så å kjøpe to nye 9x16 å ha forran. Er ikke så dyrt. Så powerzone hadde de til 1595 pr stk her for en stund siden..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stiv pris ja. kjøpte jo et par med orginale tåkelys for 500. endog uten fester men de koster jo bare et par hundre pr stk. 2000 er jo rådyrt. får jo to sett på butikk for den prisen. da kanskje ikke orginale. men det bryr få folk seg om.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEeeeeeeen. det her er en tråd om at bilen min er til salgs ikke en tråd om tåkelys. ta det videre i pm gutta. slit å tro at det faktisk er noen som vil kjøpe bilen min og så når jeg sjekker linken så er det bare masse bs her.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nei. ikke Rally golfen hans. den gamle. 16v golfen hans. han kjøpte jo rally som nye prosjektet sitt.

Takk takk taxidriver.

Fikk 15 for den gamle golfen. og skal være fornøyd med det. utseendet må jo fikses en del. + noen småting ellers.

Har fiksa litt på "nye" golfen og. helrøde baklykter, nye side blinkere og monterte grøftelys i går. må få litt særtegn på den så ikke folk tror det er Harald som kommer kjørende.

Prøve å få mekka en ny hjemmeside når jeg får nett hjemme.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

Har fiksa litt på "nye" golfen og. helrøde baklykter, nye side blinkere og monterte grøftelys i går. må få litt særtegn på den så ikke folk tror det er Harald som kommer kjørende.

Skulle jo ikke være noe problem :)

Er bare å sette på litt plast av noe slag, så den ikke ser helt orginal ut. Harald er jo ikke kjent som den største plasthora :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver sin smak. jeg gjorde i hvertfall noe som ikke ALLE andre hadde med den fronten min. får mere skryt en avsky. men bilen er solgt og jeg kjører den ikke mere. 16 v all the way nå.

Bare få i orden girkassa.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider