Limit3d Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Når er det lov til å bruke tåkelys? har hatt lyst til å kjøpe: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8181204&sid=10aXWI7BfJ388354&pos=3&tot=6 Noen her som har kjøpt og montert DETTE settet? vanskelig? hvordan er lyset? bra kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 er lov når ikke gatebelysningen er slått på. Så om sommeren kan du i utgangspkt. kjøre hele dagen med park/tåke. Litt mer begrensa bruk om vintern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ville ikke ha brukt penger på det settet..er en kompis av meg som har montert dette, og kvaliteten på det er ikke noe å skryte av.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Kjøp hella du, det er ordentlige saker! :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 pris? link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 kan sjekke pris imorgen, men ligger mellom 2000-3000,- kr tror jeg.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 mkai, men vis det er bra kvalitet er det jo verdt det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 jepp..det er det.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 jepp..det er det.. prikk prikk prikk ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ALDRI finn på å kjøpe det kittet !!!Gjorde den tabben selv, og endte opp med sprekt glass, og brent reflektor etter 2 uker , tror marius med bolfen, oxo hadde det samme problemet... Har HElla lykter nå brukt dem i over 6 mnd funker perfect ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ALDRI finn på å kjøpe det kittet !!!Gjorde den tabben selv, og endte opp med sprekt glass, og brent reflektor etter 2 uker , tror marius med bolfen, oxo hadde det samme problemet... Har HElla lykter nå brukt dem i over 6 mnd funker perfect ;) mye paya du for dem a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hvilket sett er det han selger da, synes da de ligner på hella...Spurte ham om linken til lysene...da ga han meg hella.com... Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hvilket sett er det han selger da, synes da de ligner på hella...Spurte ham om linken til lysene...da ga han meg hella.com... HAHAHA , hella, morsom han der... Det er noe billig crap fra kina... får de samme settene på ebay for 350 kroner.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-04-VW-GOLF-GTI-MK4-OEM-BLUE-FOG-LIGHTS-GRILL-LAMP-03_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33709QQihZ006QQitemZ160027795754QQrdZ1 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 mye paya du for dem a? Jeg fant mine på finn.no , av en som ikke trengte lysene p.g.a solgt bil.. anyway , ga 1500,- Nypris hos Hella er vel 3200,- men får det får ca.2400,- hvis du er VACN medlem, eller har rekvisisjon fra et verksted ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Kjøpte mine hella-lykter for litt under 1000-lappen fra tyskland jeg, nye selvfølgelig :) Men anyways, det settet som han tullingen på finn.no selger er CRAP! Og at han gav deg linken til hella.com kan vel kalles svindel. Hella-lyktene er pure kvalitet og anbefales på mitt varmeste! Eneste problemet jeg har hatt var at ene "koppen" til lyktene plutselig var full av vann, men var helt sikkert noe jeg hadde gjort feil. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg