Gjest moore Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Du har ikke noe bilder av fotografene i action under bilvasken a? Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Joda. Hvem av de var du ? Tørte ikke gå innenfor "menneskesperringen" siden jeg ikke representerer noe blad, så blei endel folk i veien på noen av bildene Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hvit tskjorte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ahh deg ja. Har noen bilder ja, hvit t-skjorte er "in" det ;) moore moore going into it moore shitlav bil Kverna høyt oppe. Se skyggen, meg og støtteteamet mitt :P Hvit t-skjorte :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jepps, gjelder å ha hvit tskjorte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Har du flere bilder av at jeg vasker damer :thumb Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 takker for fine bilder av bilen min kværna..og du...Den glade karen som tydeligvis ikke ga deg en gratis pølse til 10.- er meg...Må bestille vet du..:) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 takker for fine bilder av bilen min kværna..og du...Den glade karen som tydeligvis ikke ga deg en gratis pølse til 10.- er meg...Må bestille vet du..:) Bare hyggelig, blei jo mer skitten enn rein men hva gjør man ikke for damene.. Hehe vet, huska deg igjen sånn ca fra autofilstevnet. Får bestille den gratispølsa til 10kr neste gang jeg :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Daho kan jentevasking :) Gnukke gnukke Serie Jåååå... Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Ett av de feteste bildene dine imho. http://img133.imageshack.us/img133/6124/s142yf8.jpg Fet bakgrunn som skyter oppover! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 ingen som tok bilder av mister genial som tok en burnout og spruta asfalt og gummi over to Volvo 240'r og en 740??? Var en rød Pontiac cabriolet... Ble ganske heftige diskusjoner der vertfall Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Syns jeg hørte noe om "Få 2000spenn!" "Nei, du kan få en 50lapp å dra på biltema å kjøpe deg sprayboks!:D" Noen herfra vet jeg at det er, men hvem, vet jeg ikke... Edit: Herfra som i noen i området her jeg bor... Aner ikke hvem personen er! Støtter ikke sånt som det uansett, var imot reglene å "røyke" der, var det ikke? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Ja han i 240'ien mente han skulle ha 2000kr for frontruta og gummien som kom på lakken. Da sa han som eide lemansen at han skulle få 100kr, så han kunne kjøpe seg sprayboks på biltema og stikke ned hos en glassmester og få fiksa ruta gratis. Så var mr. lemans pent nødt til å dra derfra. Når han dro hørte jeg "han kommer garantert til å burne på vei ut" og noe med å hevne seg så jeg løp etter bilen, men han nøyde seg med en liten sladd ut av krysset. Har bilder rett etterpå på den andre pcen, kan legge opp en annen dag hvis noen vil se gummihauger.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 En kamerat som vet hvem de med volvo er fortalte meg at de har vært og anmeldt det.. Var ikke lov å burne der nei. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg