Gå til innhold

Min Audi A3 TdI 130hk Quattro:)

Ranger emnet


oddove

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Info om bilen:

 

Er en 2002 modell 3-dørs Audi A3 med 130 hk (310nM) TDI med Quattro. 6-trinns girkasse. Bilen har bare gått 90 000km:)

Farge: Polarsølv.

Utstyr: Bosè-soundsystem med original sub (satt inn en ekstra 12" i tillegg) kjøres med Panasonic TV/DVD-spiller. Original telefon i midtarmlene koblet til soundsystemet, sportseter med elektrisk korsryggstøtte, klima, full kjørecomputer, antispinn/antiskrens, airbags overalt, alarm, takluke, facelift-lykter med Xenonlys, øyelokk, kromma speil, kromma vinduslister, kromma klistermerker med reklame for http://www.lydbilde.no (Lyd- og bildeinstallasjon), sota ruter, Rieger R-Frame frontspoiler/grill/cat-killer/sideskjørt, Seidl hekkskjørt, 19" sommerfelger med 235-dekk, 17 vinterfelger med 225-dekk, takvinge+++. Mangler skinnseter:(

 

Har sikkert glemt noe men der har dere litt info om bilen iallefall...:) Er DØDSFORNØYD med den!!

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sitti på med den nye a4 2.0tdi å den satt jo som smurt i svinga! Å han jeg kjenner har vært på alle quattro kursa som er, å det er ikke mange som klarer å holde følge med han på vinterføre asså!

 

Hva måler du med mot? :)

 

Pen A3 dette! Likte farga, den var noget spesiell. Det liker vi :)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævli pen bil, digg farge.

blir bra når eksosen er på plass!

 

har du sotet rutene selv?

var pent :)

 

Takk:) Har sotet rutene selv ja. Bakruten er dritstygg på nært hold så d blir ikke nærbilder av den:) Prøvde meg på siderutene framme også men etter 4.forsøket ga jeg opp! Så har bestemt meg for å sende bilen inn å få en proff til å gjør d! Alle 5 seff;) Skal også ha streamer i frontruta med samme farge som bilen!

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å vende meg til singelframe grillen i fangeren på det karrosseriet der, men bilen din er så gjennomført, at det går så det holder! ;)

 

Har aldri likt den nye A3en jeg heller men da jeg så demobilen til Rieger som Styling-Tech hadde med seg på Rudskogen med denne fronten så falt jeg helt for den...:) Har alltid syntes at grillen blir for dominerende og ser så rart ut når taket liksom virker som det er kappet ned noen cm! Men nå har jeg altså falt for fronten:)

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor har du de enorme reklamene på bilen din? Trekker ned litt.

 

Ellers har du en veldig pen bil. Spesiell lakk! :)

 

Det er ganske stilig med de reklamene i virkeligheten pga at de er laget i krom;) Står i stil til resten av krommen syns jeg:) Men takk for positiv respons! Digger også fargen:) Polarsølv heter den og har ikke sett den før på Audi!

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår