aremme Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 fått priser på lakk? om du har et shipsverft nert får du kjøpt billig lakk der:D kjøpte meg lakk her for 1 veke sida. kosta meg 3241kr og da fekk eg 4L lakk, 1,5L herder, 1L grunning og 1L tynner:D tenkte at det kan vere godt å ha litt lakk liggandes på lur:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det som er artigst å lakkere er en fin metalic farge, f. eks titan og til slutt legge på masse klarlakk =) Det digger jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Bengalakk = Quick emaljelakk, sant? jepp samme lakken, men har en liten tendens til å bli matt, men Quick har klarlakk oxo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Fant en som lakkerer billig nå så :D å regner med å bruke lastebilakk pga lite penger hehe men volvo blå metalic hadde vært tingen ja "volvo oacen blue" men ting koster desverre:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Heldig du da... Her koster det faen meg gull, grønne skoger OG skjorta å få taksert bilen bare:( (skal du lakkere stasjonsvogn? volvo 245 sier du? Må nesten se på den, se hvor stor den er) DOH; SE I PAPIRENE? tosk... Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det som er artigst å lakkere er en fin metalic farge, f. eks titan og til slutt legge på masse klarlakk =) Det digger jeg. Klarlakk over metallic er konge!:thumb Definitift det artigste jeg vet om å lakkere. Det blir så fiiiint! Lakkerte fronten på bilen min (panser, frontplate, spoiler, +speilene på nytt) med lastebillakk i sommer. Jeg sier bare én ting: siliconfjerner. Ble en sur slipejobb på panseret gett! Ellers fin lakk å lakkere med. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Siliconfjerner er et faktum! Må vaske så det blir en skikelig våt hinne alle steder du skal lakkere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg