Gå til innhold

Små Skilt

Ranger emnet


DjViper

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Disse skiltene er ikke forbeholdt amcar på noen som helst måte.

 

Disse skiltene må man søke spesielt om for å få, og er bilen levert originalt med plass til stort skilt (svært på per dags dato som leveres idag med plass til lite skilt), er det svært liten sannsynlighet for å få lite skilt, dersom man ikke finner noen som ikke kan regelverket. Det skal ikke hjelpe at du har stylingfanger, men det kan gjøre det (igjen, dersom ikke alle kan reglene blant de som behandler søknaden din)

 

Det finnes ikke en felles skiltfabrikk for hele landet. F.eks Region Vest (Hordaland/S&FJ/Rogaland bruker Lator, på Gjøvik bruker dem Toten Produkter, osv.

 

For å oppsummere; Du kan alltids søke om å få lite skilt (lite stort/lite smalt), men sannsynligheten for at du får lite skilt (siden jeg tipper du har stort nå og vil bytte), er på linje med å vinne i Lotto.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt og lest er det ikke mulig å få småe skilt lenger. Har et par kamerater som har forsøkt og de fikk nei på flekken..

Muligheten er tilstede, men reglene er svært strenge.

Har bilen plass til stort skilt, og har det per dags dato, er sjangsen lik 0 om man følger reglene.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Marvil. Alle skilt plater blir laget ved Åstveidt i Bergen , disse blir så solgt videre til feksempel skiltfabrikken i Oslo og andre som preger skilt for noen distrikter. Ved Åstveidt så pregges skilt for trøndelag møre og romsdal nordnorge å finnmark. Jeg har selv jobbet som produksjonssjef ved skilt avdelingen på Åstveidt så regler for de forskjellige skilt typer det kan jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Marvil. Alle skilt plater blir laget ved Åstveidt i Bergen , disse blir så solgt videre til feksempel skiltfabrikken i Oslo og andre som preger skilt for noen distrikter. Ved Åstveidt så pregges skilt for trøndelag møre og romsdal nordnorge å finnmark. Jeg har selv jobbet som produksjonssjef ved skilt avdelingen på Åstveidt så regler for de forskjellige skilt typer det kan jeg.

Misforstod innlegget ditt, da jeg trodde du skrev at alle skilt (mistolket ordet skiltplater) ble laget der. :)

 

Flott at du kan reglene for skilt, det er litt for få som kan dem dessverre. :)

Men de små skiltene (LS/LH) er ikke forbeholdt amcars, de skal bare brukes dersom en bil er typegodkjent med små skilt (noe jeg har til gode å se på nye biler i Norge idag) (evt ved spesielle tilfeller der det enkeltgodkjennes, noe som er SVÆRT sjeldent).

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår