pearlex Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 kansje feil sted å poste men men. jeg trenger nye dynamo i bilen min, MItsubishi Galant GLSI 1990. trenger en som kan klare å lade stereoen min, 150 amp eller noe. noen forslag? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Finn deg ett bilverksted som har en dynamokatalog for Bosch eller Lucas og så finner du bilen du har, noterer ned alle vesentlige ting, som størrelse, monterings hull, remhjul, vinkel osv og så begynner du å lete etter andre modeller som kan ha samme infesting osv. Start med å se på dieselbiler da de har større dynamo enn bensinbiler som oftest. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ka som vart ødlakt da? vist de e bare bøstane så e de bare å skifte dei.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg