Limit3d Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 http://www.felgimport.no/default.asp?fid=1067 jeg fant, jeg fant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Der har vi ja :D De har gjort om en del på sidem dems siden jeg bestilte.. Tips: kjøp et sånn rense-sett om de selger det og.. Veldig kjekkt å ha når du trenger det. Husk å rense filteret på hver 7000 km. Nokså kjapp jobb Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ah, de er så vilt porr de gtr felgene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 nåh.. Dette er nå de jeg er på utkikk etter: De er bare helt fantastisk Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ah, de er så vilt porr de gtr felgene! momo gtr? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Er nok de han prater om ja... Syns de er en anelse "enkel" Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hmm..syntes de er pen, har slike på vinterhjula..8x17".. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Er nok de han prater om ja... Syns de er en anelse "enkel" anelse enkel helt orginal ja, men lakk dem om og de er bare... ah... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hmm..syntes de er pen, har slike på vinterhjula..8x17".. mye paya du for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Momo Corse ja.. De brodern har på polo`n det ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 syns nå gtr er minst like fint jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 mye paya du for dem? sto på da jeg kjøpte bilen, de jeg har heter momo gtr "limited edition", og koster 3200,- veil. hos felgimport.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 sto på da jeg kjøpte bilen, de jeg har heter momo gtr "limited edition", og koster 3200,- veil. hos felgimport.. ok, får si ifra vis du skal kvitte deg med dem da... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Satrixen: Mye måtte han ut med for dem da? Dimm? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Satrixen: Mye måtte han ut med for dem da? Dimm? 3200-. veil på felgimport.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg