Limit3d Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 http://www.digituning.com/no/produkter/vw.htm Golf IV 1.6 75 kW (102 hp) 75 kW/102 hp 148 Nm 185 km/h 83 kW/113 hp 179 Nm 193 km/h 6900,- noen som vet om detta er no vits i å prøve? hvordan blir holdbarheten på motoren? og et helt annet spørsmål, når jeg hadde moped med powerfiler så gikk den søppel i regnvær, er det samma greia med powerfilter på bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Det frarådes fra de fleste å trimme disse motorene. Grunnen er at den økte effekten er såpass liten å drivstofforbruket øker, i motsetning til f.eks turbobiler. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Det frarådes fra de fleste å trimme disse motorene. Grunnen er at den økte effekten er såpass liten å drivstofforbruket øker, i motsetning til f.eks turbobiler. mkai, er dyrt nok fra før av hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Har vært et par tråder på dette fra før av.. Har kun hørt negative ting om chipping og trimming av disse motorene.. Tåler lite, liten effektøkning og høyt drivstoff-forbruk som nevnt over. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ok, men har noen noe svar ang powerfilteret..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 får vel tøffere lyd hvertfall..? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ja, men går det dårligere når det regner? og er det no farlig for motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ja, men går det dårligere når det regner? og er det no farlig for motoren? Går ikke noe dårligere i regnvær, for filteret er jo ikke i kontakt med vann, noe antageligvis filteret på mopeden din var iogmed at det satt åpent på siden av motoren og ikke var tildekt, så grunnen til at mopeden din gikk dårligere da, var fordi filteret var klissvått ;) Men, har selv hatt filter på begge mine 1.6, og får ikke noe spesielt mere lyd av å sette det på.. En litt mer 'hul' lyd kanskje.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Går ikke noe dårligere i regnvær, for filteret er jo ikke i kontakt med vann, noe antageligvis filteret på mopeden din var iogmed at det satt åpent på siden av motoren og ikke var tildekt, så grunnen til at mopeden din gikk dårligere da, var fordi filteret var klissvått ;) Men, har selv hatt filter på begge mine 1.6, og får ikke noe spesielt mere lyd av å sette det på.. En litt mer 'hul' lyd kanskje.. hvilke filtere var det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Greenfilter Twister lager nok av lyd, riktignok på min 1.9 tdi. Men har prøvd dette på en bmw 318i og, ble knall lyd på begge etter min mening.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ja, er greenfilter elle kn jeg tenkte på å kjøpe. hvor får jeg tak i green? torshow? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Alle forhandlere som forhandler felgimport.. Jeg kjøpte det hos en lokal forhandler som bestilte fra felgimport.. Men du kan jo bestille fra felgimport selv :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 felgimport? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 http://www.felgimport.no/ ? fant ikke noe priser der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 http://www.felgimport.no/default.asp?page=products.asp&pg=21&fid=1083 Her skulle jo da listen med priser og alt ligge, men personen som har lagd felgimport har ikke fulgt godt nok med på internett-skolen så den funka ikke.. Men ring dem på mandag så får du svar :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg