Gå til innhold

Diverse deler seat cordoba <-> VW

Ranger emnet


Sikkan

Anbefalte innlegg

Har kikket litt på seaten til en kompis som nettopp har kjøpt den og ser at veldig mye er VW deler.

 

Men vi lurer på :

Er sideblinklys til Cordoba samme som på VW modeller? Vil de passe om hverandre lurer jeg altså på.

Og hva er boltsirkel? samme som VW 4-bolt? (Hva nå det er..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på cordoba er det samme bolt sirkel som på f. eks golf III og polo6n, altså 4x100.

om blink lyset som sitter i skjermen, altså litt over forhjulet på siden passer nok f.eks fra en polo, men tror ikke blink lyset ved siden av hovedlykten passer pga feste punkter etc. men blink lyset fra en volkswagen caddy passer nok! men ikke polo.

( )- 00´ Seat Toledo Sport.

(X)- 87´ Volkswagen Golf.

(X)- 97´ Seat Cordoba Se.

(X)- 88´ Bmw (e30) 320i.

(X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sideblinken jeg mente ja. Men frontblink fra caddy var et ord i tåka! Det trengs jo det også faktisk siden de originale har sprukket. Når det gjelder felger får man _litt_ mer å gå etter når det er samme som på et annet bilmerke som er vanligere.

 

Kjempetakk for godt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel, nå har klare sideblinkers fra polo/golf blitt montert! Det eneste som ikke passa var kontakten og pæreholderen, så det ble klippet av passende bil på skroten og koblet på. Ble pent:titties:

 

Fant en noe nyere seat ibiza med elgskade som hadde litt penere framfanger enn kompisens 95 cordoba. Frontlykter og blink så ut til å være likt, så skulle ikke forundre meg om framfangeren også passet uten videre? Noen som vet?

 

Og så kikket jeg litt på speilene fra nyere vw. De så ut til å passe mot karosseriet, men jeg vet ikke sikkert. Passer speiler fra nyere vw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår