G.T.I Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 selges kun frontfanger. alt som trengs følger med. inkl. klare blinklys. bud mottas på PM! :) (gjerne gammel bakfanger til jetta som mellomlegg eller bytte hvis den er strøken) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ja, for faen!! :D Hvilken farge er det på fangeren? er det av lakk type: LA5T, så tar jeg den på tværten :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ja, for faen!! :DHvilken farge er det på fangeren? er det av lakk type: LA5T, så tar jeg den på tværten :D lakkoden har jeg ikke i hodet, men det er en orginal koksgrå farge fra vag mener jeg. kan sjekke det litt mer ut i morgen. her er ett bilde hvertfall.. du får bruke kvelden til og se godt etter om den likner fargen din :) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Åj.. var litt gråere enn din BLÅE golf ja, sprauten. babyhmm? Bare å finne fram biltema-lakken ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg