Gå til innhold

Trimming av Delta Integrale

Ranger emnet


flipp

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Er det noen av dere som har oversikt over mulighet til å trimme en -92 Evo Integrale i England f.eks? Har en stående som for tiden vurderes å selges, men kunne gjerne tenke meg å ha bilen hvis jeg fikk trimmet den opp til 400-500hk. Mener å huske noen har snakket om å sende disse bilene ned til Polen området, for så å få tilbake bilen med mye mer effekt for en latterlig penge. Føler dette er litt for risky at jeg selv velger og gjøre dette, men kunne tenke meg å selv kjøre ned til f.eks England og sette inn bilen i 1-2 uker mens arbeidet pågår.

 

Alle råd taes imot med stor takk!

[ ] 90 Audi 80 Quattro

[x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500hk i en Intergrale? Satan å det må gå. Har kjørt en evo Intergrale med 290 hk og det gikk helt sinnsykt. Er jo en biteliten lett bil. Så tør nesten ikke tenke på hva 500 hk vil gjøre med den. Men uansett lykke til og shott gun på å sitte på hvis du får det til:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to prosjekt i norge om å få 500hk i ein integrale og eit med 600 som mål. og det er INGEN av dei som gjer det for ein latterlig penge. Etter min meining så bør du selge bilen viss du ikkje vil gjere dette skikkele. du veit vel godt at slike tall ikkje er mulig å nå med eit lavt budsjett.

 

tipper at prosjektet du referer til er tommy frå sogn som prøver seg på 600hk. bilen vart sendt til polen for lakkering. etter det eg har høyrd har den hatt seg noken turer rundt omkring. er vel i sverige dei trimmer den...

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå ringt litt her og der og måtte tilslutt gi opp tanken om billig trimming. Ble vel ikke akkurat veldig skuffet, ettersom at jeg vet godt at det fins så få snarveier her i livet :) Men for de som lurer har jeg fått et prisforslag på trimming hos et annerkjent firma i England. Dette lyder som følger: 400+/- for bortimot 200 000 norske kroner. Stor fare for at dette er veldig fristende, men det samme sier nok ikke lommeboken :)

[ ] 90 Audi 80 Quattro

[x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Guy Croft er ett altenativ, men han er meget godt klar over hva han kan ta betalt.. Torque Italia er et annet alternativ. Driver mest med Coupè Fiat, men i og med at det er så godt som samme motor er det jo ikke noe noe større problem. GSR Motorsport/Autoitalia er også verdt å undersøke. Jeg tviler på noen av firmaene vil utføre arbeid de ikke kan stå 100% inne for, og det tjener både de og du på i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår