v240tic85 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 råe biler dette ja! har selv kjørt den som er på grombil.com! var før den ble solgt til kristiansand da! da den regjærte som nr 2 på årets gatebil! mener den skulla vert nr 1 da men Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Tøff bil, heldig som har en slik en, kunen tenkt meg sånn :) Men er det 94 liters tank ? Det er 4 liter mer enn i min bmw 518 :) Åssen er den på mila egentlig ? Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Meget pen bil. Larzons felger? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Lightning Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Snygg truck ! Den är vacker i DSG, lycka till med allt. Är du reggad på: http://grombil.com/ Mvh Anders Siter Click here to see: MY RIDE ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Meget pen bil. Larzons felger? Hei, nei det er ikke larzon felger, husker ikke helt hva di hette, men er kjøpt hos Tempe dekk avd Helgeland.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Snygg truck ! Den är vacker i DSG, lycka till med allt. Är du reggad på: http://grombil.com/phpBB/index.php Mvh Anders Takk takk, ikke så aller værst din heller ;) Får ta en titt på grombil.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Lightning Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Takk takk, ikke så aller værst din heller ;) Får ta en titt på grombil.com :) Det händer inte så mycket där, men det blir roligare ju fler man är ! :wave Siter Click here to see: MY RIDE ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Fet bil! Har et skrudd chrom tanklokk "Audi TT tanklokk" til salgs for en billigpenge om du er intressert! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Da har jeg desverre solgt Lightningen. Men var og hentet meg ny bil i helgen som nå står parkert i garasjen min, 2004 Dodge Srt-10 Viper pick-up. Lager ny tråd under Dodge Viper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortcuut Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Har samme bilen;) kjøpt hos wagen. Står der nå for å montere effektanlegg;) 415 hk ca. :D registrerte den som kl. B. Siden dette ble gjort før nyttår sparte jeg nesten 80 000. Skal på minimeet på Esso i nittedal på fredag. bare å komme ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T5RVOLVO Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 denne bilen er til salgs i gjenn på finn? er det ein problem bil eller?? har lyst til å handle! men skepsisen rår når ein bil kommer for salg så snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortcuut Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 denne bilen er til salgs i gjenn på finn? er det ein problem bil eller?? har lyst til å handle! men skepsisen rår når ein bil kommer for salg så snart! min bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T5RVOLVO Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 min bil? vis det er din bil så ja! er det du som har eiget den før eller har du nett kjøpt den? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9311218&sid=1abcSGAgf708682&pos=7&tot=8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortcuut Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 vis det er din bil så ja! er det du som har eiget den før eller har du nett kjøpt den? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9311218&sid=1abcSGAgf708682&pos=7&tot=8 bilen min er importert fra Usa i romjulen forresten. i morgen skal jeg oxo få sånne striper på bilen:D fikk glassfiberlokket i dag, så nå blir den tøøøøøøøøøøøffff:D;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagfinn Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 bilen min er importert fra Usa i romjulen forresten. i morgen skal jeg oxo få sånne striper på bilen:D fikk glassfiberlokket i dag, så nå blir den tøøøøøøøøøøøffff:D;) lurer på og kjøpe meg ein lightning som er trimma hos wagen,e d bra biler elle e d noe eg bør passe på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg