AMA Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Her er da min 2003 Ford F-150 Lightning. Litt info om bilen: Utstyr: -Sentrallås med fjærnstyring. -Kompass og utetemp. -Cruise control. -Skivebremser forran og bak med ABS. -Skinnratt med multifunksjon. -El. Justerbare stoler. -Kodelås på dør. -Bryter for airbag høyre side. -Sotede ruter, alle ruter inkludert frontrute. -Aircondition. -Sparco dørkmatter i gummi, samt originale tøymatter. -Trekk over lasteplan. -Avtagbart hengerfeste. Motor: -5,4 liter V8 med kompressor. -K&N sportsluftfilter. -Oil catch tank med åndefilter. Kommer: -Ny drevsats som øker effekten. -Effektanlegg fra Svendsen eksos, Costum made. Med dette "kittet" øker jeg effekten med ca 60-70HK. Original effekt 380HK -620NM -0-100km på 5,2sek Hjul: 22" Chrome felger med 285/35-22 Toyo dekk 18" originale felger med vinterdekk Stereo/ekstrautstyr: -Cd/radio/mp3 cd spiller med 6platers cd-veksler. -Alpine 6x9” høytalere i dører og 1” diskant. (har liggende 2stk 8” Rock Ford subber med forsterker som ikke er montert enda. -Innebygd handsfree i Speil, med nummerviser og talestyring. Kopler seg automatisk mot telefon når man begynner og kjøre. (skjulte ledninger og mikrofon) -Nye baklamper, med carbon innmat og blanke glass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 STEIKE!! digger den bilen :P var en som kjørte forbi meg og en kamerat på motorvegen her om dagen :P og så gliste han å dro på :P WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMM hehehe Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 lommeboka merker det vel ganske bra når du fyller hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Merkbart når full tank er 94 liter og bensinen koster 12kr literen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Merkbart når full tank er 94 liter og bensinen koster 12kr literen ;) Jepp, det blir rundt en tusen lapp det=) Fattern har tahoe så detta vet jeg:thumb Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Ford F-150 Lightning er en rå og brutal bil. Har hatt mange gode stunder bak rattet i en slik en og må si at det er kanskje en av de morsomste og heftigste bilene jeg har kjørt.. Det stemmer at med full tank på lightning er rundt en tusen-lapp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 AMA var du ute å kjørte med lightningen på vei til drammen ca kl 19.00? Jeg så en akkurat lik en som din skjønneru! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Var hos Sørum Silketrykk før helgen og fikk montert "viper" striper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Bilen er forøvrig tilsalgs: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8382901 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Meget fin bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Fin bil:) Kan du kjøre denne på kl.B? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Fin bil:) Kan du kjøre denne på kl.B? Takk. Nei denne bilen er registrert som lastebil. Men kan klasses ned for ca 20.000kroner. Og da øker du verdien på bilen kraftig, etter det jeg har hørt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Takk.Nei denne bilen er registrert som lastebil. Men kan klasses ned for ca 20.000kroner. Og da øker du verdien på bilen kraftig, etter det jeg har hørt.. Jasså, viste jeg ikke:) Hva må til for og registrere denne som personbil da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 kalles også gromt. liker virkelig disse trallene. blir ofte forbikjørt av slike. subben i bagasjerommet overdøves når dem brøler forbi:puke: Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jasså, viste jeg ikke:) Hva må til for og registrere denne som personbil da? Joda er fult mulig, eneste som må til er og bestille en Vektgaranti så vise dette til biltilsynet, og vips - personbil. Vektpapirene ligger hos vagen her i norge og dette kan gjøres på dagen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg