stubb Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Halo.. I går hadde jeg av bremseklossene foran og smurte opp pga piping, satt dem på igjen oxo lufta jeg pga mjuk pedal..Når jeg skulle hjem gikk pedalen helt i bånn, prøvde å lufte mer men hjalp ikke. Så nå fungerer bremsene så vidt det er..Når motor er av så får jeg pumpe trykk, men så fort jeg starter så blir det borte.. noen som har peiling? kan det være en pakning i masterpumpa som har vridd seg? Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Halo.. I går hadde jeg av bremseklossene foran og smurte opp pga piping, satt dem på igjen oxo lufta jeg pga mjuk pedal..Når jeg skulle hjem gikk pedalen helt i bånn, prøvde å lufte mer men hjalp ikke. Så nå fungerer bremsene så vidt det er..Når motor er av så får jeg pumpe trykk, men så fort jeg starter så blir det borte.. noen som har peiling? kan det være en pakning i masterpumpa som har vridd seg? vil tro du må lufte litt mere.. luft hele anlegget... når man skifter klosser, så er det jo bare å skru løs lokket på bremsevesken og bresse tilbake klossene.. trenger ikke løsne niplene for så å presse olja ut, da man man presse den tilbake til beholderen Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg