bjirn Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jeg tenkte vi kunne trengt et ratt-forum, f.ex at du har kjøpt et fett RAID-ratt, og vil fortelle om det. Føler det er stort behov for det! Pleeeeeeeeeeeeeeeeease admin, kan vi få et ratt-forum?! Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Haha. Unnskyld meg, vi kan jo ikke begynne å ha en forum-del pr bildel heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buz Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ja please, også kan vi få et for 14" felger ?? pleeeeeease Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hehehehehe, jeg sanser en viss form for ironi her... Jeg vil gjerne ha et eget forum som omhandler sentermutter i svinghjul, men da bar de med links-gjenger... Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Oh the irony :thumb Skulle vel helst hatt et rettskriivvnings.....retskivrings...rettskrivenings....skriveretnings..... Æsj, glem det! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Noe sier meg at vi kansje trenger et humor-forum.... :D :tannløs: Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hehe... lol. Dårligste threaden ever.... 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Det hadde vært noe. Så kunne vi delt det inn i nav, ratt, skruer og tuteknapp-forum. Altså underforum. :hello: "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Må ha et for alle de forskjellige pærene som skal rundt på en bil også:D God gjeng:D Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 jeg vil ha kabelskoforum som underforum på bilstereo:-D Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ufattelig at denne tråden fremdeles lever! 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Ufattelig at denne tråden fremdeles lever! ...ooog staaaaannssssss.....! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg