Reset Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 blinklys til golf 2!! passer SMÅ FANGERE! lyktene er i klarglass! U-BRUKTE! kom med bud! selges pga feil bestilling! har 90fangere! PM meg!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hepphepp! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 bump! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hadde de bare ikke vært m/ park .. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 passer den rsfangeren? 300spenn? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hadde de bare ikke vært m/ park .. ikke koble til park, vis du ikke vil ha parklys i dem Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hadde de bare ikke vært m/ park .. er bare til å ikke koble den.. parklys funksjonen må loddes på hvertfall... jeg valgte å ikke bruke den på mine lykter Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 blinklys til golf 2!! passer SMÅ FANGERE!lyktene er i klarglass! U-BRUKTE! kom med bud! selges pga feil bestilling! har 90fangere! PM meg!:) vil du ha mye for settet da?? kansje jeg kjøper =) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 hvor har du kjøpt de? trenger nye til 90-fangerne mine... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 hvor har du kjøpt de? trenger nye til 90-fangerne mine... http://www.fk-autoparts.no/?module=Shop;action=ProductGroup.viewProductGroup;id=625 dem har billig på sant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg