go-by Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Eg har ett senkesett liggende, men mangler TUV papir på det også veit eg ikkje hva type fjærer det er og da er det litt vanskelig å skaffe papir. Bakfjærene er merka med: 76207/rear Framfjærene har eg ikkje sett på enda. Noen som veit hva type det er? lesjøfors? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Tror det er Lesjöfors, kan sjekke papirene mine i morgen. Skal dra å få godkjent min med Lesjöfors og Gule Koni om noen uker når jeg gidder. Mye er det det koster? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Tror det er Lesjöfors, kan sjekke papirene mine i morgen.Skal dra å få godkjent min med Lesjöfors og Gule Koni om noen uker når jeg gidder. Mye er det det koster? Det hadde vert fint vist du hadde sjekka. Noen som veit om det ligger TUV-papir på nettet som kan lastes ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Det hadde vert fint vist du hadde sjekka. Noen som veit om det ligger TUV-papir på nettet som kan lastes ned? Ligger her på forumet en gang..hvis du ikke finner kan jeg scanne, har papirene i bilen. :thumb Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ligger her på forumet en gang..hvis du ikke finner kan jeg scanne, har papirene i bilen. :thumb Har søkt endel, men finner ingenting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Tror lesjøfors er merka:75362 framme og 75361 bak, så da er det sikkert ikkje det eg har. Noen som veit hva type det kan vere da? Bakfjær merka med 76207 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ein litern trykkleif, Bakfjærene er merka 76206/rear, ikkje 76207 som eg skreiv. Noe som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 du ser att fjøra di har vert helt oppe for den er mye blankere i enden der ser du ;) Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Ligger her på forumet en gang..hvis du ikke finner kan jeg scanne, har papirene i bilen. :thumb tror det er noe på http://www.bcb.no Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 MAS Italy Sagitta heter felga dine.. Den blir ikke godkjent når det slepper, de var sjukt strenge på min.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ja,funnet navnet på de felga nå :P, fikk senkinga godkjent, måtte bare vise forstillingskontroll og TuV papirer. Han så heller ikke over resten av det som stod på mangel lappen, bare spurte om jeg hadde fikset det. (BT Frederikstad) Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wonder Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Det er noe herk å få tak på di felgene der, har 4stk i 17" selv, i garasjen uten dekk vell og merke, prøvde å få tak i flere, men det var lettere sagt en gjort.. Såvidt det eksisterer bilder av dem på nettet. Siter StianMartin.No -Audi A4 -240TIC -240TIC x740TIC x740TIC xTransit xRenault Express And so on.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Vi hadde sånne på gamle Ford'en vår.. (Sierra STV) Greie felger det, men.. Det er maaaaaaaange sånne felger rundtomkring da, ifra 13" ellerno og opp.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Litt appropå.. Er det bare Lesjöfors senke settet til 245 som er mulig å oppdrive med TÜV pappirer her i landet?? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Litt appropå.. Er det bare Lesjöfors senke settet til 245 som er mulig å oppdrive med TÜV pappirer her i landet?? Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg