Bakern Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 En som kaller seg 2004Wrx på IDCN.Spesiell pen bil.MYE mods.Brukt mye penger på denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Bilen va uansett kor mykje OT det blei her meget fin:) Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Vel, er jo greit med snilt politi også =) Er jo bare flott hvis de viser skjønn her på slike skilter :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Syns den var fet... Synd det ikke er STi :p Hva heter denne karrosseritypen? Med denne typen frontlykter. Syns den er klart penest av Impreza STiene som har kommet ut hittil... Den nyeste ser ikke rå ut; Den eldre ser direkte stygg ut og som en Corolla; Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maycom Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 den ligger for salg her http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1205684 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Syns den var fet... Synd det ikke er STi :p Hva heter denne karrosseritypen? Med denne typen frontlykter. Syns den er klart penest av Impreza STiene som har kommet ut hittil...Takk :) Skal vi se. Det øverste bildet er en "Blobeye".03->05 Karosseritype: Model - GDA/GDB/GGA - applied model E Neste bilde, som er 06 -> er blitt kalt "Hawkeye". Karosseritype: Model - GDA/GDB/GGA - applied model F Nederste bildet er en "Bugeye".01->02 Karosseritype: Model - GDA/GDB/GGA/GGB - applied model A/B Jeg har en Bugeye :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Skal vi se.Det øverste bildet er en "Blobeye".03->05 Karosseritype: Model - GDA/GDB/GGA - applied model E Neste bilde, som er 06 -> er blitt kalt "Hawkeye". Karosseritype: Model - GDA/GDB/GGA - applied model F Nederste bildet er en "Bugeye".01->02 Karosseritype: Model - GDA/GDB/GGA/GGB - applied model A/B Jeg har en Bugeye :thumb Ah... Så det er Blobeye "applied model E" jeg liker :p Sikler på WRX STi jeg... Men kommer ikke på tale å kvitte seg med NSXen... Dilemmaer hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ah... Så det er Blobeye "applied model E" jeg liker :p Sikler på WRX STi jeg... Men kommer ikke på tale å kvitte seg med NSXen... Dilemmaer hehe :) Jepp, GDB-E aka Blobeye. Skal jo selge min men du liker jo ikke de med Corolla/Chrysler Neon lykter :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jepp, GDB-E aka Blobeye.Skal jo selge min men du liker jo ikke de med Corolla/Chrysler Neon lykter :) Hehe nei :p Er vanskelig valg jeg står ovenfor nå (kanskje lett valg for noen) - Oppgradere til drømme-NSXen (1997 modell med mange oppgraderinger som større motor, mer krefter, Targa-tak, 6 gear+++) eller beholde 91' modellen min og kjøpe Nissan Sunny GTI-R ved siden av! Hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt STI ved siden av, men man kan vel ikke få alt i både pose og sekk :) Og hva skal du ha etter salg av bilen din?? (tok jeg over denne tråden nå?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 tror du gjorde det, men what the hell.. det er fredag! :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Off-topic: Og hva skal du ha etter salg av bilen din?? Mindre gjeld! Alt handler om prioriteringer. :thumb On-topic: Mht Imprezaen i tråden så burde den hatt mer gummi, synes den går litt på stylter! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Off-topic: Mindre gjeld! Alt handler om prioriteringer. :thumb On-topic: Mht Imprezaen i tråden så burde den hatt mer gummi, synes den går litt på stylter! Japp! Mer gummi og bredere felger. Evnt både større og bredere felger. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg