morevik Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har anskaffet meg en JBL GTO Basspack fra bilradiospesialisten men får ikke liv i forsterkeren. (Power-lampen lyser ikke). Har noen forslag til hva som kan være galt? Strømmen skal være koblet riktig: GRND til karroseriet, 12V til + polen og REM til iso-kontakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 målt at du har riktige spenninger til forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morevik Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Nei. Hvor skal jeg måle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 mål hvilken spenning du har på +12V og REM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.Hansen Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Du kan også koble +12volt direkte til rem, å se om det er spilleren det er noe feil med... Siter Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morevik Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Da fikk jeg liv i forsterkeren til slutt! Var bare et brudd på en kabel. Men når jeg skulle trekke kabelen og plugge i batteriet igjen, så var hele bilen død! Ingen tegn til liv i dashbordet når jeg skrur på tenningen what so ever.. Noen som har et wild guess til hva som har skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Du har vel kortsluttet en ledning sånn at sikringen til kupeen har røki, så du får jo bare sjekke sikringsboksene dine i bilen. Sikkert en 10 eller 15A sikring. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har du husket å sjekke sikringen? Nesten alle de gangene jeg har hjulpet forskjellige personer med elektiske problemer i bil har det bare vært en sikring som har gått :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morevik Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Fant utav det! Var en sikring ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg