BoomBoxx Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Heisann! La inn denne tråden på Scirocco-forumet, men den gjelder jo på Golf1-forumet også, i tillegg til at jeg mistenker en del større trafikk i Golf1-delen fremfor Sciroccoens dedikerte seksjon. Så til saken: Kjøpte en '76 Scirocco forleden. Har ikke fått vært på verken Møller eller høgger'n enda, men trenger en liten haug med ting. Om noen har noen av tingene, eller vet hvor jeg kan finne det (ønsker jo å kjøpe brukt), så hadde det vært topp. Først og fremst, hvor mye kan jeg få til å passe fra Golf 1? Lurer på å kjøpe en bra Golf 1 delebil, for å flytte over motor, drivverk,bremser, girkasse osv... Ellers er bilen til salgs også, om noen er interessert... Den har full Rieger GTO styling, og står til salgs under kjøp og salg her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 er dette den gule? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Først og fremst, hvor mye kan jeg få til å passe fra Golf 1? Jeg vet at Golf1 har veldig mye likt som Scirocco2 men aner ikke forskjell på Rocco1 og 2. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Dette er den gule, ja! :-) I tilfelle jeg beholder den (mot formodning) er det best å fiske frem muligheter for dele-donorer. Har fått den hjem i garasjen, så den står og venter på en kjøper eller at jeg kommer og fikser den (begge deler kan jo ta sin tid, så kanskje dama rekker å hive den ut før jeg får kommet så langt...). Fikk beskjed på Sciroccoforumet om at det skulle passe mye deler fra Golf1, motor, bremser, understell, seter m.m. Kanskje overgangen fra Scirocco1 til 2 var mest utseenderevisjon? Uansett, takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 lurer på hvordan du løser å få bakhjulene ut i hjulbuen`? så ut som om det er snakk om 30 cm? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 lurer på hvordan du løser å få bakhjulene ut i hjulbuen`? så ut som om det er snakk om 30 cm? Det kan man løse med et par slike :D http://cgi.ebay.de/2-x-BBS-RS-11-x-15-ET-35_W0QQitemZ260025966690QQihZ016QQcategoryZ9888QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 All teknikk fra Golf 1 (og motor, gear, bremser fra G2) vil passe. Siden dette er en Einser-Rocco vil du også kunne bruke en del repplåt til Golf 1, med større eller mindre (ingen) tilpassinger. Ettersom det er såvidt mye plast på denne regner jeg ikke med at rust skal være det helt store temaet;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg