Hifonic Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Du vet du er postwhore når du bare klarer å si en ting per post og har flere poster i samme tråd og samme tidspunkt :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ... når du setter deg i bilen inne i garasjen for å høre på musikk når det tordner og regner som verst... for å ikke plagge nabone med subben... :iconsm Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Du vet du er postwhore når du bare klarer å si en ting per post og har flere poster i samme tråd og samme tidspunkt :D my bad, kunne like gjerne ha editert førstetråden.... :) Beklager.. :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Du vet du er postwhore når du bare klarer å si en ting per post og har flere poster i samme tråd og samme tidspunkt :D er man SQ og da?? :hammer: :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 er man SQ og da?? :hammer: :) Ja, på en måte :D litt skrullete, men på en god måte :iconsm Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ... når du må forklare arbeids kameratene dine forkjell på "dunk-dunk" og SQ, siden de tror at bilstereo er ikke noe annet enn det. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ..folk ser rart etter deg når du kjører gjennom sentrum med favoritt skiva i spilleren på greit volum.. ..du bygger annlegg før du gjør noe utvendig på bilen.. (denne gjelder vel egentlig begge) .. det første du ser på når du går forbi en bil er muligheten for elementer på dashen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 .... du husker Trond/Hi Fi KLubbens sin giftgrønn VW Jetta og syns den var/er noe av det beste som er bygd i Norge ;) EDIT: noen som vet hvor den bilen er? Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hva er vitsen med å spille SUPER SQ (Fordi det er det vi snakker om her regner jeg med) i en BIL, tenk på alle problemene det er i en bil, hjulstøy, blinklysstøy, bråkete passasjerer, vinduer, dører, sitter på ene siden osv osv... Hva er vitsen med det ? ;) Jeg kan forsåvidt si meg enig i at du egentlig aldri kan oppnå det samme resultatet rent lyd kvalitets messig i en bil ved å bygge den om som du kan i et hjem ved å bygge om et rom med tanke på gjengivelse av musikk. Men skal en tenke slik at dette her blir aldri bra det uansett hva jeg gjør, utstyr jeg kjøper osv, fordi det skal inn i en bil så kan en jo bare kjøpe verste dritten som er og oppdrive fordi resultatet kan ikke bli like bra som hjemme i "lytte rommet" i huset. Personlig da mener jeg at en del av målet med SQ i bil er å få et så godt som mulig resultat lydmessig utfra komponentene man har med tanke på plass og strøm begrensningene en har i en bil. Så lenge en ikke forventer at det skal matche eller låte bedre enn et hi end stasjonært anlegg i et hjem så har en ihvertfall satt seg realistiske mål, og kunne bli fornøyd med resultatet uansett. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 ...du vandrer LANGT off topic og forsvarer din lidenskap for SQ og skulle ønske det var en egen SQ-del på bilstereo-forumet. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 .... du husker Trond/Hi Fi KLubbens sin giftgrønn VW Jetta og syns den var/er noe av det beste som er bygd i Norge ;) EDIT: noen som vet hvor den bilen er? Nei, men jeg vet hvor Trond er.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Nei, men jeg vet hvor Trond er.. Det vet jeg og....... Hilsa såvidt på'n i Trondheim i helga som var. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 .. det første du ser på når du går forbi en bil er muligheten for elementer på dashen.. Hørtes kjent ut... :shake Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ...du kan mer enn "let me just..." fra teksten til Late Nite Tip ...du får 2'er feil på EU-kontrollen med årsak: "A-stolper for tykke" Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ... når du har justert setet så langt bak som mulig sånn at du akkurat rekker til pedalene for å få mest mulig avstand til høyttalerne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg