Zetec Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ...når det første du ser på vei ut av huset er 2 pandaer :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ..Du må fuge/lime rutene på bilen din på nytt fordi de gamle ikke har nok flex og ryker med det resultat at det lekker vann nn i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ...når det første du ser på vei ut av huset er 2 pandaer :D LOL :respect ... når "kameraten din" skritter av å ha 2 pandaer og skaffer seg TermLab... :iconsm LOL.... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ..Du må fuge/lime rutene på bilen din på nytt fordi de gamle ikke har nok flex og ryker med det resultat at det lekker vann nn i bilen.. Noe lik denne, ja!:) ...bakruta begynner å ta inn vann og du syns det er kult ...når det første du ser på vei ut av huset er 2 pandaer :D og du ikke skjemmes over det! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Noe lik denne, ja!:) den hadde jeg ikke sett.. umulig og ha oversikten over innleggene dine i denne tråden :P :hammer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffe Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Du er en SPL`er når: - Nabokatten døde en mystisk død - Du har lommelykter tapet til panseret for å ikke kaste bort strøm til hovedlysene - Motoren hele tiden stopper da spenningen blir for lav - Du har fler amperetimer enn en EL-bil - Du blåser i servo, starteren og ac-pumpa og setter dynamoer der i steden - Spilleren henger etter strikker i speilet ved siden av wunderbaumen - Pokalene er limt fast til taket - Når til og med tippoldefar kan høre det! Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ...forsterkeren til frontsettet slutter å virke, og det tar 2 dager før du merker det ...du synger "Bass Mekanik - Bass Boom Bottom" i dusjen ...du har "DJ Magic Mike" tatovert på armen ...du ser en bil funderer du på hvor mange subber du hadde klart å fått plass til i den. _________________________________________________________________ ...du har mer bass i mobiltelefonen din enn Ola Nordmann, og Late nite tip som ringelyd Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ...det er blitt rutine å kverke minst en sub for hver SPL konkuranse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ...det er blitt rutine å kverke minst en sub for hver SPL konkuranse haha, :respect Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Fy faen så genial tråd... holder på å pisse på meg her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Du vet du er fattig når du bare drømmer om alt som blir skrevet her men ikke har råd til å gjennomføre det:( Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 sånn sinnsykt bra :P.. kjenner meg på noen få der :P.. hehe Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 - når du motar klager fra andre siden av byen uten å ha vært der - når du alderi får tatt bildet av anlegget i aksjon fordi det blir for uklart - når lakken flasser av kun ved bagasjerommet - når du bruker subbere for å sjekke om det har vært sparklet noe på din nykjøpte bil Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 - når du filmer mobil telefonen eller lignende som hopper frem og tilbake på taket og dører som nesten åpner seg av trykket Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 ...dette er vanlig Har alle spl'ere så deilig tapet? Artig lesning dette, for en som ikke har kassettspiller i bilene sine engang :), hender jeg har mp3 spiller på øret på lange turer da. da fjerner jeg den sinnsyke veistøyen mine biler har og. et bra lokket headsett gir bedre lyd i bil enn de fleste anlegg etter mine erfaringer :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg