Gå til innhold

Streetmeet 22/9 fra ca.20.00 sørlandsparken kr.sand

Ranger emnet


golfnos

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe..!! Din og..!! =)

Men du kommer og?

tengte jeg ville prøve å ta bilde av de sammen. men det har vist vert innbrudd i huset vårt. så 2lommebøker og digtal cam er stjålet:(

 

 

ja regner med jeg kommer..tror jeg skal klare og overtale dama...hehe

 

ja hadde vært kult det da.. 2 fine bimmers sidebyside..

er ikke bra med folk som har "lyst" på andres ting!!arg!!!

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

1998 Passat stv 1.8T Kånebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar meg friheten til å slenge opp en liten post her, og for å prøve å dra igang det som muligens blir siste streetmeet før mange parkerer bilene for vinteren, og kulda setter inn for alvor :/

 

Har fått et par spørsmål i det siste om det skal skje noe snart, for værmessig virker det ikke som om det er lenge før kong vinter står for dør..

 

Hadde vært knall om det hadde vært godt oppmøte, ihvertfall om været holder, og det skal være god tid til å sette ringen rundt datoen på kalenderen..

 

Har ikke planer om noe spesielt, så kan si det slik at det blir ikke mer show en man får til selv..(jeg som privat person oppfordrer ikke til noe slag av ulovlig kjøring etc)

 

Håper på godt oppmøte, og det er sef mulig å ta med seg engangsgrill og svi av et par pølse snabber ;)

 

VIDEO i fra treffet

 

Hei, da var treffet over. Politiet passet på at det gikk rolig for seg i Sørlandsparken men etter som det var avtalt et annet sted så ble det jo som forventet?

 

Da var filmen klar, ble den 23 september. Jeg legger opp en Video her i fra treffet. Men er kun mulig å laste ned 3-4 ganger i fra denne linken. Så jeg håper at noen kan hoste den for meg da dette er litt utenfor det jeg driver med til vanlig.

 

NB - kun mulig å laste ned 3 ganger.

 

 

Kan noen hoste denne for meg?

 

http://www.mailbigfile.com/62e3f9b509e8cda6d444c6edc6edf9b1/listFiles.php

 

 

Hvis ikke så må de som laster ned også legge opp filen til samme stedet.

 

 

 

Hilsen Astro

http://www.youtube.com/TMCProduction

http://www.japanauto.no

TMC Production

Team Japan Auto

FilmCrew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært flott om noen kunne hostet den ja!!

 

Tilfeldigvis kjente jeg politi karene som kom,og dem hadde IKKE fler folk med seg og var ikke ute etter å jage oss.. Så den meldinga noen hørte på politi radio må desverre vært feil :)

 

Dj-Timothy: Fikk ca 10 telefoner samtidig, så mobilen min tappa seg for strøm og tilta helt :( kom ut litt etter sere,men var innom og leverte min bil først, så kom i jobb bilen.... Får ta igjen en annen gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår