golfken Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Som topic sier! Bilen er en Golf 2 86 Mod Hvordan får jeg ut girstanga med girarmen på ? Det er slik at armen sitter rundt girstanga slik at jeg får ikke ut hele girstangen! Jeg har løsnet 13mm på overføringen og prøv og dratt den ut! Men det hjelper ikke! Jeg skal skifte pakningen nedi der samt kula! Og er det slik at etter jeg har byttet fra 4 trinns til 5 trinns og "5 gang " plaststaget at jeg må fjerne den sperra helt til høyre ? med vinkelsliper evnt ? Takker og bukker for svar Etter som dette har irritert meg lenge! at jeg må holde stanga oppe for å ikke feil gire mellom Revers og 1 gir :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Du må ned med den - altså ta den ut fra undersiden. Bort med eksosanlegg, og ned med det varmeskjoldet som ligger der. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg