potetffs Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 jeg har klart å mista nøklene på bilen min, noen som veit hvordan jeg kan skaffe nye? litt irritabelt å ikke ha nøkler ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har du koden på nøkkelen, skal denne være mulig å få lagd på merkeverksted.. Hvis ikke frykter jeg du må skifte låsene dine, og da er vel opphugger det greieste, om det er en gammel bil.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_Power Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 det du kanskje kan gjørr er å skrive ned chassinr og gå til en skikkelig låsesmed, bare ta med dokumentasjon på at bilen er din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Vet ikke hvordan det er med andre merker, men på Volvo er det bare å ta med rammenr. på bilen til forhandleren, så ordner de ny nøkkel Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 La meg gjette, det er siste gangen du bare har et sett nøkler til bilen din? ;) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Er det toyota du har? Jeg bestillte ny låsesylinder hos toyota og fikk med nøkkel som passet de andre låsene og tenning bare ved å oppgi reg.nr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg