Stingah Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 661,25 inkl mva pr.stk. =) møller skal ha 2861,- for å bytte skiver/klosser foran på min, så det er vel det samme for din.. Ble litt over 3000 hos meg.. :( Forbanna møkkamøller her oppe i nord.. ALLTID dyrere enn resten av landet.. Da bytta de begge skivene ja? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Ble litt over 3000 hos meg.. :( Forbanna møkkamøller her oppe i nord.. ALLTID dyrere enn resten av landet.. Da bytta de begge skivene ja? den prisen er for bytte av klosser og skiver ja..inkl. arbeid.. dette er fast pris hos alle møller forhandlere, hverfall for gti.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Ok.. ble i allefall litt over 3000 her.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 oki.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg