RoBoX Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 noen som vet om golf 2 gti maskin passer på motorfestene og girkassa i golf 3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Skal passe rett i om du har 4 cyl motor nå. Husk at du må ha ledningsnett av den nyere CE2 for å få det til å passe og få det godkjent pga utslipp. Finn heller en 2,0L 8v å slipp nedi Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 fine greier.. har en nyoverhalt 1,8 gti stående skjønner du.. så blir nok ikke noen 2,0 da, men takk for tipset.. :) blir nok megasquirt og t3 turbo på den hvis jeg bare kan finne en turbomanifold til t3 billig nok.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 blir nok megasquirt og t3 turbo på den hvis jeg bare kan finne en turbomanifold til t3 billig nok.. :D Hva er billig da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 500.. :D fant en på deleforumet så kjøper nok den ja.. ;) noen anelse om hvor mye trykk jeg kan kjøre på ny original innmat? tenkte å teste med 0,6 i første omgang.. :D noe å starte med iallfall så får jeg se om det blir litt godsaker inni der om en stund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg