ingevel Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 har et problem med at viften på varmeapparatet ikkje virker og at det kommer Røyk ut der varmen kommer... noen som vet hva dette er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Røyken kommer nok fra motoren til viften.. Iogmed at den ikke roterer når du skrur den på så brenner du opp motoren.. Det du eventuelt kan gjøre er å skru ut motoren/viften og snurr den rundt i tilfelle den bare har kilt seg fast.. Ellers, bytt viftemotoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 viftemotor har jeg:P røyk av den gamle min også..men da var det varme registre som hadde ryki(damp som kom opp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Er det varmeregistret som har røki, så merker du det på lufta. Lufter ikke røyk. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Er det varmeregistret som har røki, så merker du det på lufta. Lufter ikke røyk. dogger også på vinduene.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Ja, det også. Pluss at lufta er no helt forferdelig vond. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 nja..lukter kokt vann med en liten piff av kjøle veske;) men sikkert vifta...bare lufter ut litt jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 da er det nok varme registeret.. en j****** stank pes å skifte?? men kansje litt rart at vifta ikkje går?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Det er motoren til viften som ryker.. Når den står i ro med spenning på så griller man motoren (viklingene?), som igjen ødelegger viftemotoren, som igjen utvikler masse røyk (kan begynne å brenne).. Og dette lukter helt jævlig.. Skjedde akkurat det samme med meg, midt på kaldeste vinteren selvfølgelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg