volvo-r-sport Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 er enkelte biler som krom gjør seg på... Er ikke pent med svart 240 med svarte lister og sota ruter... der gjør kromlister seg synes jeg... Må henge sammen med resten av bilen... Luksus bil??? Ikke min 240 i allefall, skal ikke ha over meg at det er noe særlig luksus i den, bortsett fra elektriske vinduer.... Cleant race stuk som gjelder... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Det tørr jeg =) Jeg har også 15 hk mer enn den der :P Tipper mellom 1,5 og 2 liter på mila, bare for morro skyld. Min brukte ihvertfall rundt 1,4-1,6, og den var bare 2,3 liter med dobble 45mm Dellorto og 200Hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Er noe i den duren, men er faktisk snill ved langkjøring. Er godt justert. Men kan ikke skjule at den bruker litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Er noe i den duren, men er faktisk snill ved langkjøring. Er godt justert.Men kan ikke skjule at den bruker litt.. Blir vel ikke så dyrt likevel hvis du skal sette en pris på all moroa du får med bilen ;) Er vel verdt det kan jeg tro.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg