Heggis Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 krom veier mere en svart plast... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Gr.A skal ikke være billig. Kjøp deg en ekte Gr.A bil som er billig, så skal du jammen få en svensk tikroning av meg:) gruppe a bilene er løpsbiler. banebruk. der skal dem være simplest mulig egentlig. da kaster man ikke bort penger på elektriske seter, takluke, krom, aircondition osv... Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Eeeeh. Kan ikke ha gått mange løpene den der?? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kanskje ta med linken til autodb? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1185793&template=default Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hvilken lakkode er det på denne? var jo egentlig ganske tøff:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Tviler på at denne har vært en løpsbil... Er nok bare motoren som er supernasjonal. Tørr ikke tenke på drivstoff forbruk på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 er ikke noe serlig for krom swelv jeg, men likte den bilen der assa.. den kledde krommen.. =) har flere bilder av denna skjønnheten eller? Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toførti Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Det lå i planene at bilen skulle ha mye krom. Det var meningen at bilen skulle gå i krom og grønn. Har litt lakk igjen av den i garasjen, så kan finne igjen lakkoden. Det er en vw/audi farge som heter dragongreen mener jeg, derav navnet på bilen. Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Tviler på at denne har vært en løpsbil...Er nok bare motoren som er supernasjonal. Tørr ikke tenke på drivstoff forbruk på denne. Det tørr jeg =) Jeg har også 15 hk mer enn den der :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Texascom hvor mye bruker din da ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har ikke målt, men gir faen. Utrolig moro kjøremaskin som ikke er bygget med tanke på forbruket =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har ikke målt, men gir faen. Utrolig moro kjøremaskin som ikke er bygget med tanke på forbruket =) tenker man på forbruket støtter man SV. Hvem støtter SV? Ikke jeg :respect Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 gruppe a bilene er løpsbiler.banebruk. der skal dem være simplest mulig egentlig. da kaster man ikke bort penger på elektriske seter, takluke, krom, aircondition osv... Det var ikke det du skrev. Du skrev de skulle være enkle og billige. Det er ganske så feil vil jeg si.. De er iallefall ikke billige, og ikke spesielt enkle heller ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Det var ikke det du skrev. Du skrev de skulle være enkle og billige. Det er ganske så feil vil jeg si.. De er iallefall ikke billige, og ikke spesielt enkle heller ;) ja... uten allt det utstyret er dem enkle. uten all det utstyret er dem billigere. Men så er det andre ting som hever prisen igjen som alle spesialdeler disse bilene har på understell osv. Men jeg spør igjen. Hvorfor tror du dem bruker sort fremfor krom? sort er billigere og enklere. krom er lukseriøst og dyrt. hvorfor skulle dem plassere noe slikt på en løpsbil? *egle egle egle* :fatality: Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ja... uten allt det utstyret er dem enkle.uten all det utstyret er dem billigere. Men så er det andre ting som hever prisen igjen som alle spesialdeler disse bilene har på understell osv. Men jeg spør igjen. Hvorfor tror du dem bruker sort fremfor krom? sort er billigere og enklere. krom er lukseriøst og dyrt. hvorfor skulle dem plassere noe slikt på en løpsbil? *egle egle egle* :fatality: Jeg har ikke protestert på at svart er billigere og enklere, men at Gr.A biler er billige biler..det er feil :afro Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg