Gå til innhold

Min golf V

Ranger emnet


Golf5

Anbefalte innlegg

Hei..

Har en 5 er golf sjøl. 1,9 tdi me Dsg.. Meget Fornøyd..

Svart med lyst skinn interiør, Chrome speilkapper, senka 30, og 18" A8 felger..

Vurderer å settte inn anlegg, noen som har erfaring med dette på denne type bil?

2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion

2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt

2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt

1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt

1985 Audi Coupe Quattro*Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takker.. ja den kassa fungerer ja.. men kunne tenkt meg litt mere hester.. men duger no til meg.. hatt den i et års tid, men først i sommer jeg har fått fiksa den litt..

2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion

2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt

2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt

1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt

1985 Audi Coupe Quattro*Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :)

"Mangler" bare xenon lyktene!

Har du noen flere bilder? også av interiøret!?

Noen flere planer eller?

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er kun det som mangler nå, kunne og tenkt meg navigasjon.. det er litt kult.. men d koster jo en del.. har ikke noen av interiøret nei, men kan alltids fikse det en dag.. Ikke noen planer ennå nei, pengene som avgjør det.koster å ha bil. Litt lyst på frontleppe, men tar litt av gangen. Leste på et en annen post her,med en som hadde problemer med å subbe oppi innerskermen ved senking. Hadde også samme problemet i starten, ved skikkelige humper i veien med rattutslag. men ikke merket noe til det i d siste. så det er bra!

2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion

2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt

2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt

1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt

1985 Audi Coupe Quattro*Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeppz.. bare senka 30 jeg da.. har 225-40-18 framme så skulle vell ha hatt litt mindre dekk framme. men ikke opplevd dette så mye i d siste.. bare å ta d litt med ro, der d er dårlig vei.. tok du ut den skruen på innerskermen og flytta den litt, synes jeg leste det en plass.. Skikkelig fin bil du å har ja! er vell en del lavere enn min den..

2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion

2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt

2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt

1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt

1985 Audi Coupe Quattro*Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeppz.. bare senka 30 jeg da.. har 225-40-18 framme så skulle vell ha hatt litt mindre dekk framme. men ikke opplevd dette så mye i d siste.. bare å ta d litt med ro, der d er dårlig vei.. tok du ut den skruen på innerskermen og flytta den litt, synes jeg leste det en plass.. Skikkelig fin bil du å har ja! er vell en del lavere enn min den..

 

 

er bare å ta vekk den skruen til innerskjermen ja... den ødelegger jo

all moroa :D

Nissan Navara 2008

Vw Golf 1983

Yamaha Yzf-R6 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jo takker.. ja den kassa fungerer ja.. men kunne tenkt meg litt mere hester.. men duger no til meg.. hatt den i et års tid, men først i sommer jeg har fått fiksa den litt..

 

Golf5 - Bilen din vil bli et lite "villdyr" med ny flasha software. Øker med snaut 30hk og 60nm. En sikker tuning godt innenfor VW's egne parametre.

 

Vet ikke hvor du holder til, men utfra reg.nummeret ditt ser det ut til å være i Trøndelag eller noe..... Sjekk ut Røkkes bilservice - rokkes.no - han kan hjelpe deg kjapt og enkelt.

Speed is FUN!!

---------------

WEB: http://www.optican.net

BLOGG: http://optican.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår