Xavier Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hei! Har tenkt å kjøpe meg komponent høytaler sett til både front og bakdører (har kun standard høytalere i front dørene nå). Jeg har en Passat 2002 sedan. Er det noen som vet om dette settet passer å montere rett inn uten videre modifikasjoner?? (må vel iallefall kjøpe et par høytaleroverganger?) Monterings dybden som er oppgitt er på 67mm. Reference RF-60C Takker for alle svar! :) Mvh Xavier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Mine Focal 165CV1 med 68mm dybde var grei å montere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Du må nok ha slike overganger ja, med dem går det temmelig greit.. selv har jg slike overganger til min 99modell.. men vurderer å mekke noe selv i MDF. Har enda ikke fått inn Rockford høyttalerene mine jeg :). Alt tar tid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavier Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Takk takk! :thanks Da blir det litt bedre lyd i bilen snart da! :driving Men noen små raske spørsmål til, har ikke åpnet og sett innvendig på døren ennå (lat?), men den standard grillen som er der, er den lett å fjerne og erstatte med en medfølgende grill til komponentsettet? Og hvor plasserer man det delefilteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg