Christian Bigton Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Send meg gjerne bud på pm så kan vi diskutere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by thordarson Jeg er ute etter motor for ombygging i en golf II Eneste som er et minimum er at den er komplett.. Pris?? Intrisert i 16v motoren!!og egentlig g60motoren å.. Har 16v motor. Med ALT du vil ha med av motor ting tang. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 HEY! ligg unna annonsa mi med dine ting da:) Har golf 3 motor til salgs jeg ! 150 hk! bedre enn din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Christian HEY! ligg unna annonsa mi med dine ting da:) Har golf 3 motor til salgs jeg ! 150 hk! bedre enn din hehe, that's the spirit, christian :] motoren i janken sin ener golf, er det en mk2 el mk3 16v? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Christian HEY! ligg unna annonsa mi med dine ting da:) Har golf 3 motor til salgs jeg ! 150 hk! bedre enn din OJ. Min motor suger. Kj0p Christian sin! :) Hva skal du ha for Jetta'n? Og hvilken motor stAr det i den? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 er ikke helt sikker på pris på jettan! står en 90hk i den no! men vil anbefale noen å kjøpe bilen og 16v motorn! motorn er bare å kaste nedi! alt passer rett på! har ekstra eksosannlegg til motorn og! Har du lyst på bilen da Jonte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Motorn i Jonken sin er ifra en Seat faktisk:) Ble veldig internt dette:) hehe! trenger ikke motor du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by Christian Motorn i Jonken sin er ifra en Seat faktisk:) Ble veldig internt dette:) hehe! trenger ikke motor du da? hehe.. jeg har kjøpt sydentur jeg nå, så motor..hehee :) har fortsatt 8v gtien å slite på.. skal vel ødelegge den, så får vi se. kunna jo blitt spennende å se om jeg og speedwell får nedi 16ven din i gli'en hans. =) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 hva hadde du tenkt deg for jettan da?? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Prisant : 40000kr Nettopp Eu uten bemerkninger! mer info og flere bilder kan mailes! Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Har lyst på motor, men det er jo litt langt unna Asker da, du har ikke noen kompiser som kjører trailer til Oslo da? Er muligens intr. i gtien og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 G60n og 16v´n er solgt! Har golfen og Jettan enda! Noen intr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimlings Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Har du ingen flere motorer igjen? min tok kvelden i går:( Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 er bilene solgt? Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg