TA-Racing Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Selger 2 sett med 8000K H7 pærer,disse er splitter nye. Kun åpnet eskene for å ta bilde av de. Disse skal matche 8000K Xenon,og gir i fra seg ett veldig blått lys. Selger begge settene samlet for 400kr inkl frakt,kan også selge 1 og 1 par for 200kr inkl frakt. Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Buump! Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Passer disse i alle mulige biler og lykter eller? hehe :P xenon er noe helt ukjent for meg... sånn teknisk sett... bare vet at det lyser bedreog blåere :P Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Dette er vanlige H7 pærer (du må ha lamper med H7 sokkel),dette er ikke Xenon pærer men de lyser likst som Xenon ;) Blåere ja. :D Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg