Gå til innhold

vanskelig å installere ekstralys på bilen`?

Ranger emnet


Finni84

Anbefalte innlegg

kobling.jpg

 

Slik kobla jeg mine iallefall. Bare bytt plass på S1 og F1.

 

EDIT: forbindelsen mellom minus-polen og lysene forsvant i forminskelsen av bildet, men er der når man trykker på bildet for å få det forstørret :s

 

Dere kobler dette rett opp til + og - polene på batteriet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig oversiktelig bilde,men er ikke den smarteste når det gjelder å installere lys på bil. Hvor skal den ledningen fra bryteren kobles til...står kun et + i enden og den pilen som peker til ground...hvor fester dere denne?og hvor plasserer dere en bryter i en golf IV, er vel ikke så lett å få kabelen inn i bilen heller???

sikkert teit spørsmål men takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kabelen trekker du inn i ett av hullene i torpedoveggen.. Nokså smal sak.. Du har et hull rett bak gass og bremsepedal.. Dette hullet kommer ut rett under bremsekraftforsterkeren i motorrommet.

 

Bryteren har jeg enkelt og greit plassert på den ene ledige "slotten" mellom setevarmerbryter og nødblink. Men du kan jo plassere den overalt, kanskje midt på rattet? Du må bare sette den et sted hvor den er tilgjengelig

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for gode svar, tror jeg skal klare å installere dette nå, men kjøpte noen tåkelys jeg følte var for store for fangeren.

dfdfdfdf.jpg

De har et mål på 70 x 58 x 100 mm...Finnes det noen som dere mener vil passe bedre til denne fangeren???

DSCF0994.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår