SirKim2000 Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hei! Tenkte at jeg skulle slenge meg på denne bilbølgen jeg oxo å vise fram min bil litt:) Kan vel egentlig starte med litt informasjon angående bilen! Vel, bilen blei da kjøpt av faren min helt ny, så overtok mora mi bilen etter en skilsmisse, og nå har da jeg(sønn) overtatt "gobilen" :thumb Jepp, har satt cd-spilleren nede og fått meg disse instrumentene på plass! Har den originale klokka på 52 mm, men ikke fått montert den enda, den lille turtelleren står der imens så jeg slipper et hult rom der:) Så kommer klokke der snart istede:) Orka ikke å ha den svære klokka ved speedometeret, så jeg fikk tak i turtelleren istede å kobla den opp, ble bedre, men svartfargen er annerledes da, så er ikke så fint i mørket når belysningen er på! Legg merke til km-standen under her, hadde kjørt 118798 km når jeg overtok den :respect Når jeg overtok bilen var disse 2 "rullegardinene" plassert der, så jeg skrudde de ut og brukte de samme skruehullene til å sette 2 neonlys der istede. Delte meninger der, kult for noen, teit/stygt/harry for andre! Jeg vil iallefall ha de der foreløbig:hello: Jepp, faktisk, når jeg overtok bilen var det sånne kromlister rundt hjulbuen:puke: Disse har jeg fjernet! Menne har tatt vare på de så har de ligganes:) Kan me en gang si at deler jeg tar av, tar jeg vare på, så originalratt og det der har jeg liggende, det er ikke skadet det jeg har tatt av hvis noen lurer:) Haha, vet mange av dere ikke liker disse "japsepottene", så derfor må jeg bare legge ut et bilde til dere for å plage dere litt:) Men men, til trøst kan jeg vel si det at den skal bort etterhvert, så ingen grunn til panikk :respect Vel, hadde vært glad for kommentarer av alle slag=) Ja, hvis noen lurer så vil jeg bli kvitt krommen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Grym kjerre du har!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Takk takk=) Den er tatt godt vare på! Er originallakk som er på den=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Fin denne her...den så veldig pen ut både utvendig og i motorrom,bare poler den ofte;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 er no fin denne bilen din:D har ikkje tenkt på hvite blinklys rundt om da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Pen bil! Så meget strøken ut!:thumb Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 er no fin denne bilen din:D har ikkje tenkt på hvite blinklys rundt om da? Joda, har tenkt på hvite blinkers ja=) Menne skal vente til jeg kommer over noen som selges billig=) Eller så tar jeg bare like greit å kjøper nytt! Menne gidder ikke å stresse så mye me det enda. Iallefall ikke de bak! Skal se om jeg får tak i de for å ha foran å på sia nå i denna mnd`en:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Joda, har tenkt på hvite blinkers ja=) Menne skal vente til jeg kommer over noen som selges billig=) Eller så tar jeg bare like greit å kjøper nytt! Menne gidder ikke å stresse så mye me det enda. Iallefall ikke de bak! Skal se om jeg får tak i de for å ha foran å på sia nå i denna mnd`en:) ok, får bak lykkter på bcb for 2k Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ok,får bak lykkter på bcb for 2k Ok, takk for tipset:) Btw, er på utkikk etter de plastikkgreiene man har på vinduene foran! Slik som denne volvoen! Noen som har eller noen som vet om en plass de selger disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Vindavviser heter det...du får kjøpt dem på Volvo,men de er ganske dyre...går nok an å få fatt i brukte,det gjorde hvertfall jeg Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Vindavviser var det:) Hadde helt glemt hva de hette! Ikke noen som har liggende dah som gjerne vil kvitte seg på dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Var blank og fin den bilen din ja! Motorrommet imponerte meg mest!! Det var strøkent:) Ta vare på den da! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Strøken kjerre du har! :D nai og nai det er mye polerings rester igjen :) (av den gugga) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Blei meget imponert over tralla di, virka strøken og kanon fin, men så kom enderøyret og neonlyset frem... :( Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Neonlysa er lett å ta ut =) Samme skruefester som ble brukt til de derre fardinane=) Potta er det verre med! Det kom et rustent stusselig rør ut før, eller var jo greit, menne ville prøve en forandring :P Som jeg kanskje ikke skulle gjort !? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg