bonnleif Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Nå kommer det en oppdatering. Har ikke fått gjort så mye men har fått på understele, og begynt å pusse og grunne. Ble bilstein racing dempere frame, men jeg må kappe fjæra for å få den så lav som jeg vil ha den lurer på hvor mye jeg kan kappe før demperen blir ødelagt noen som vet? Getrag 262 :yummy: Kjekt med gjesterom :) B230ft som skal bli overhalt intercooler kjøpt fra klRacing vet ikke om jeg tør å kjøre med bilen når jeg er færdig :scared Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 fy flate så strøkent :) grattis ass. du er flink :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Strøkent!:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 jo takk :) Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Dette blir bra.. Planer for effektuttak og slikt da? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ja dette blir bra, glad du ikke skal ha fargen som jeg skal ha.... har ikke helt bestemt meg, men ingen av mine alternativer var blant dine alternativer. Du ligger jo et stykke foran meg, så jeg kommer nok til å følge med på tråden din fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Looking good!! Ser ut til å bli ei bra børse det der, synd med den andre, men bedre å legge sjela i denne... B230FT som skal skremmes til? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Lurte på en ting, har du prøvd noen andre bilstein-alternativer enn Racing? Lurte på om du evt. visste om forskjellen mellom racing og rally, f.eks.. (Snakker om stivheten..) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 tror det blir rundt 280-300 gamp blir ikke noe data sprut i første omgang. Ja de er ikke enkelt å velge farge sleit no jævli med å besteme meg. Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Lurte på en ting, har du prøvd noen andre bilstein-alternativer enn Racing? Lurte på om du evt. visste om forskjellen mellom racing og rally, f.eks.. (Snakker om stivheten..) nei har ikke peiling, men har clubsport bak syntes ikke dem er no særlig stiv iværtfall, så jeg kommer til og bytte dem ut ettervært Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 LH2.4 med FT hjerner og chip da.. Funker nok greit det å.. Gleder meg til å høre hvaforno dempere du skal ha bak da, for Racing-oppsettet har clubsport bak.. Og du trenger ikke stiiiiv ræv, for da slepper bilen ukontrollert mye (sies det..) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 LH2.4 med FT hjerner og chip da.. Funker nok greit det å.. Gleder meg til å høre hvaforno dempere du skal ha bak da, for Racing-oppsettet har clubsport bak.. Og du trenger ikke stiiiiv ræv, for da slepper bilen ukontrollert mye (sies det..) hmm okey men det er bare artig at den slipper mye :tannløs: men har hørt at rally er stiveste bak demperne fra bilstein Foresten er det noen som har prøvd sabelt stoler? er dem bra tenkte jeg skulle kjøpe sabelt gt2 som dem selger på pedersens racing er jo ganske rimelige stoler Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Rally er stivere enn club-sport (Iallefall etter det jeg har fått med meg) men de er jo ikke korte da, rally er orginal lengde. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ser satans bra ut!! Liker arbeidet ditt, slik det skal være! Konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 får lyst til og plukke min i bittesmå deler jeg og hehe. nice ble det!! Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg