xGrape Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Bare jeg som syns denne var tøff?:) Forventer pepper fra M3-speil-haterne nå:P Kan bli din for 2800 spenn (i sveits)... http://ch.csr-shop.info/product_info.php?products_id=837 Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Det er da vel ingen Audi vi kjører? :rolleyes: :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Får vel være ærlig her jeg også...det der var lite pent...ikke kjøp en sånn fanger til en Golf...... :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Det er da vel ingen Audi vi kjører? :rolleyes: :shake Akkurat den jeg venta på. Og så kan vi ikke ha M3-speil og AngelEyes, for det er jo til BMW. Og så kan vi vel ikke ha hekkspoiler siden det er for <insert bilmerke here>. Hva mer er det vi ikke kan ha da? Ja la oss holde bilene våre kjedelige! Det er kjekt! Tror nok ikke jeg kommer til å plukke opp en slik fanger, men blir stadig forundret over alle folka som skal holde ting så originalt som mulig:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Er jo flere som har bygget Lupo med Audi-front, det syns jeg passer, ettersom formene går i harmoni. En ting er å tørre å gjøre noe. Selvfølgelig må man tørre å prøve noe nytt. En annen ting er å gjøre stygge ting. Audi-fronten passer ikke på Mk III rett og slett fordi Mk III er alt for firkantet og gammel. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Golf3 er langt fra kantete...Hadde den det vært hadde f,eks Cult stylingen sett ganske så nisse ut... Noen med P-shop skills som kan skifte farge på den bilen, til sort f,eks samt fjerne takscoop og skifte til sort gitter foran i fangeren? Blir straks noe annet da:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Akkurat den jeg venta på. Og så kan vi ikke ha M3-speil og AngelEyes, for det er jo til BMW. Og så kan vi vel ikke ha hekkspoiler siden det er for <insert bilmerke here>. Hva mer er det vi ikke kan ha da? Ja la oss holde bilene våre kjedelige! Det er kjekt! Tror nok ikke jeg kommer til å plukke opp en slik fanger, men blir stadig forundret over alle folka som skal holde ting så originalt som mulig:) bra sagt :D Likte den fangeren litt jeg, men måtte selvfølgelig hatt noe annet av styling som passet bra til denne ;) Var det noen bakfangere osv. også?? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Er enig i det siste som er sagt her. Bilen i seg selv er ikke kjempepen, men fangeren, den likte jeg. Svart netting i den, og droppe resten av jallastylingen, så ligner det noe. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Golf3 er langt fra kantete...Hadde den det vært hadde f,eks Cult stylingen sett ganske så nisse ut... Noen med P-shop skills som kan skifte farge på den bilen, til sort f,eks samt fjerne takscoop og skifte til sort gitter foran i fangeren? Blir straks noe annet da:) Personlig syns jeg Golf III er mer kantete enn Lupo.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 da har du kanskje ikke sett en Lupo bakfra? :D :p Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Den så ihvertfall sint nok ut med singelframe :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Audi-fronten passer ikke på Mk III rett og slett fordi Mk III er alt for firkantet og gammel. På mange måter er Mk4 en mer kantete bil enn Mk3, så det blir litt feil å si. Men den er for gammel til å passe noe så nytt og rundt, det er jeg fullstendig enig i. Det som er med slike ting som denne er at det lett ser veldig påklistra og unaturlig ut, passer ikke inn med noe annet på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 neinei, dette blir for audi ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 fint på bora hvertfall! ville kanskje ikke hatt audi-ringene på men:D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 blei bedre etter ei runde i photoshop med litt samme gitter i åpningene og vekk med den fæææle logoen i grillen eller kanskje enda bedre uten lyktene? Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg