snoemann Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Heisann! Har tenkt på å senke Golfen min. Golf 2 sådan. Men jeg skal så langt det er mulig å unngå subbing, selv med 4 passasjerer, og gjerne litt bagasje i tillegg. Jeg vil også ha muligheten til å sette på 16 tommere med 40 profil senere. Hvor mye kan jeg senke uten å få subbing med 16 tommerne? (Det skal være sagt at jeg ikke har 16 tommerne nå, men er på stadig utkikk) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hvor langt er et tau ?? Nesten umulig å svare på men 60/40 senk bør gå greit. Men innpress - bredde - dekk profil. Breddere osv osv spiller også inn. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ikke minst modding av skjermer.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 jeg skal bredde alle skjermene MYE nå og med breie hjul håper jeg på å få senka plenty:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hva mener folket med modding av skjermer? :p subber hos meg.. da må jeg nokk "modde" ser folk med hjulbue lister bruker og kappe vekk org buen?:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Har selv kappet bort kanten på en 2 er jeg hadde - og vil ikke anbefale å gjøre dette. Bak blir en skikkelig rust felle. Det blir også mellomrom mellom 2 plater som gir åpent inn i hulrom som gir enda mer rust. Valsing er tingen. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Bak blir en skikkelig rust felle. Det blir også mellomrom mellom 2 plater som gir åpent inn i hulrom som gir enda mer rust. QUOTE] her mener du vel bak? der innerskjerm og ytterskjerm er sveiset sammen,noe det ikke er forran, å kappe forran er vel ingen stor risiko? eller er jeg heelt på villspor nå? kapping virker uansett litt jall..menmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Men hvis man skal ha Breddere på da kan man vel ikke valse? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 kan vel det? er jo bare å feste den med popnagler i bunn og sika på toppen det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 hm.. Hele skjermen vil jo bli dratt ut når man valser? Skulle tru at bredderne ikke vil passe da. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 hmm..det som er mest vanlig når man valser er vel bare å "brette" inn den knekken i skjermen som går inn mot hjulet..? :wonder: eller så bredder man, da endres skjermbuen og bredderen vil ikke passe..slik har hvafall jeg trodd det var :) rett på meg hvis jeg tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 ok..stemmer sikkert Jeg har ikke greie på sånt i det heletatt:-P Men hvis man for eks skal ha 9x16 så får man ikke bort all subbing med å bare fjerne eller brette inn den kanten/knekken. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hva med å kjøpe noen orginale "skjermbreddere" og bredde bare disse, så unngår man rust.. Bredder dem med glassfiber-plast/sparkel.. enkelt å jobbe med og tåler litt juling.. Sparer penger, tid og problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det er jo ikke plastbredderne som er problemet pga subbing. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 subber som faen til meg med 3 passasjerer 60/40 senk og 215/40-16 dekk, den stygge kanten som er brettet inn under hjulbuen skraper på dekkene bake... Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg