kremt Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hvis du ikke bruker 2000 på denne bilen så kommer du bare til å sløse dem bort på noe dritt likevel, så jeg ville kjøpt den ASAP ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Synd at bilen er så langt unna meg... :P jeg hadde kjøpt den på sekundet! Røverkjøp:) jeg er misunnelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Synd at bilen er så langt unna meg... :P jeg hadde kjøpt den på sekundet!Røverkjøp:) jeg er misunnelig. eg hadde ikkje tenkt lenge der på å kjøpa den til 2000 kr :) Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Og når du er ferdig me å herje med den så selger du den til meg så kan jeg drepe den på isbanen! Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 ja eg kommer nok til å kjøpe den den dagen han vil kvitte seg med den, viiist han ikke finner ut at han kan få masse masse meir da .P hehe Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 jepp skal se ka tid han evt selge den til meg, viss eg får han til den prisen da , kan godt vere han ombestemme seg vettu, veit aldri...men leve i håpet på at han formiddla den vidare til et godt formål, nemmelig MEG;) skal ivertfall fikses litt opp, lakke den oppigjen , shine den og cleene den litt utvendig...så blir det mye herjing. har lakket endel med lakksprøyte , så vil prøve meg på en heil bil. har lissom ingenting å tape med å prøve meg på denne... tenkte kanskje lakke den i vr6 fargen dusty mauve;)ka dokke tror...VIIIIIS eg får tak på bilen ja ( fantasera litt e no om ka eg vil gjøre med den) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg