excee Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Etter dette fæle regne var her, så var jeg ute og kjørte med bilen idag, og etter vært så bjunte bilen og jukse framover og slure, og små smeller litt i eksosen av og til. Har noen kompiser som mener det er tenplugene som er slitne eller om det er fuktighet i motoren, noen som har peiling ? :) Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 en eller flere coil(er) som fusker eller falskluft. sjekk innsugsbelgen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Kommer det på gasspådrag? eller er det helt random når det kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 åpent filter? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Kommer det på gasspådrag? eller er det helt random når det kommer? kommer på gasspådrag! kommer helst når jeg klemmer pedalen i bånn! Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 åpent filter? Sto åpent før, men jeg lukket det, kan det ha komt noe dritt inni der? Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 eg sa jo du ikkje sko ha det åpent, nabb. sjekk coilane sånn som han her oppe sa Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 eg sa jo du ikkje sko ha det åpent, nabb. sjekk coilane sånn som han her oppe sa off, ikkje leg at du har så vilt me peiling.. .:\ får vondt inni meg Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg