Cerwin-Vega! Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 holder på og styrer litt med anlegget mitt og jeg har tenkt og gjøre d skikkelig for engangs skyld.... så d jeg lurer på er om hvor stor kondensator jeg trenger? hvor mye d bør være i tverrsnitt på strømkablene? men kan 6x9ene spille i d samme rommet som subben eller må de ha egen kasse ? ps er d er litt liten plass igjen til og bygge kasser til dem=( og hvor mange liter bør de være på ca? og forsterkere er d noen som har noen forslag og komme med der da? har lurt på og sette himmel oh jord i bevegelse for og finne en VEGA 7000 2x175watt i 4ohm og VEGA 3204 4x80 i 4ohm.... høytalere:: ------ http://www.cerwinvega.com/products/mobileaudio/index.html -- frontsett:-SS-502-----6x9 it-693-------stroker 15dvc----- og dette er opplagt i en golf mkII.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Ikke kjøp cerwin vega forsterkere, de er skikkelig dårlige. Cerwin vega har bra basser ikke forsterkere! Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 cerwin vega spiller høyt og bråkete, men thats it.. heller et par rockford elementer i en god kasse da... Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 når jeg sier at jeg skal mest sannsynlig ha meg cv forsterkere... så skal jeg sikikert d... og alle som har så mye til overs for RF kan bare holde d for dere selv...hva skal jeg med mere trykk inni na stakkars golfen min.... ps...hvem kan med hånda på hjertet si att RF ikke er dyrt:rolleyes: back to point: !!!backflipp!!! på hvilket grunnlag kan du si att vega forsterkerne er dårlige... har du testet noen av dem? og hvorfor dem er dårlige uklar lyd? strømsvak? no harm feelings? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Er vel en grunn til at cerwin vega forsterkerne er ute av produksjon for leeeenge siden... Men hvis du vil ha cerwin vega forsterkerne så må du bare kjøpe dem, jeg sier bare min mening. Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Cerwin-Vega! ps...hvem kan med hånda på hjertet si att RF ikke er dyrt:rolleyes: Er du klar over at RF senket prisene i europa, betraktelig, i år? De kjører et stunt for å komme seg mer inn på markedet her... Nå får du faktisk mye mer for pengene enn du gjorde tidligere. Men, hold deg til det merket du ønsker selv. Ikke noe galt med det. Men jeg føler at jeg trygt kan holde handa på hjertet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg