Gå til innhold

s4nd3r`s 740

Ranger emnet


s4nd3r

Anbefalte innlegg

Du kan ikke bare sette på nye dyser, og regne med at det er nok.

Først må du modifisere LMM inn i et 3" rør, deretter chip, og deretter dyser.

Når du har gjort dette, er det også lurt å skifte turbo.

Bredbandslamba er også veldig greit, for å holde kontroll på blandingen.

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

fyyyyyfaennn... ikkje bruk dårilge slepe tau.. volvoen for på fri fot i går kveld....

slepte bilen til en kompis i går. så han fikk sjå på motoren min. å når eg slepte bilen heim. kom heim å skulle opp te garangen vår, går en liten bakke opp. va en kompis som slepte meg, å så stoppa han, å eg gjikk ut å skulle sei han skulle kjøre litt lenger opp. eg glømte sefølglig og sette bilen i park og drage opp hand brekket. gjikk fram til han å så sletna taue, blilen trilla ned og utføre en kant. stoppa heldig vis på kanten, men bare 3 hjul sto på veien, det 4 hang i lause lufta. va ca 2,5 - 3m ned.. bak lyset mitt knuste!! :(

 

faentedrit.jpg

dårlig mobil bilde, digital kamra mitt va sefølglig tom for strømm... :sleeping

 

 

Nåkken som har ei fk hjærne til meg? PM..... Er sikkert jærna som er svidd sia motoren ikkje vil starte.. noen som har ett slikt bak lys på høgre sia? PM!!

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

(nye bilder) har vore heime fra jobb i dag, så det har vore lyst mens eg var heime.

 

knustlykt.jpg

hjulbrnn1.jpg

Hjulbrnn2.jpg

Va ca 8 . 10 meter bilen trilla, egentlig gla for den for ut føre der den gjor, og den ikkje fortsatte heilt ned.. det hadde blitt litt stuslig.

kant1.jpg

Mangla 3 maskin båra. :) hehe..

kant2.jpg

Fiksa rekk verket i ei snøv kave, støtta opp med en tre stokk...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår