242 1,9l Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 well wankel har ikke samme holdbarheten som en ottomotor men konseptet er enkelt og greit genialt. tenk deg en wankel motor på 5 liter da! om det er pop å montere v8 i rx7 det driter jeg loddrett i... fan er vitsn med en tung støpejærnsklomp fremmi der! wankelmotoren er jo en del av grunnen til den genial vektfordelinga på rx7! btw gidd diskuter videre på dette. lenge siden bilder nå! haha! å etter montere v8 i noe annet enn amerikaner er forrederi mener jeg! mere ot så klart Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 well wankel har ikke samme holdbarheten som en ottomotor men konseptet er enkelt og greit genialt. tenk deg en wankel motor på 5 liter da! om det er pop å montere v8 i rx7 det driter jeg loddrett i... fan er vitsn med en tung støpejærnsklomp fremmi der! wankelmotoren er jo en del av grunnen til den genial vektfordelinga på rx7! btw gidd diskuter videre på dette. lenge siden bilder nå! bilder kommer i morra Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 som jeg lovet kommer det bilder i dag.. tar med noen stemningsbilder fra rally norway også: Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 når jeg endelig kommer med bilder er det ingen som kommenterer:hvaskjera Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 mye gromt der gitt:) erre bmw motor på dem første bildene eller?? Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 mye gromt der gitt:)erre bmw motor på dem første bildene eller?? ja, det er motoren som jeg tok ut av bimmer'n.. kjøpe? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 ja, det er motoren som jeg tok ut av bimmer'n.. kjøpe? erru gal mann?? ikke no bmw på meg takk. Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 ble knall med no bilder a gitt:D:D.. kjempe bra.. men den motoren trur jeg du bare kan kaste, er vel ingen som kjøper sånt.hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppegårn Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Hmm mye rart om wankel her! Må si som en del andre at wankel er mye grommere enn otto. Men Stein Svardal i Arendal er vel den som kan bygge wankel best! ML Wankel trim i sverige å har trimma flesteparten av wanklene som går i rcn boblene i landet. Kai Roger Lund sin f,eks. Den bremsa vel 310 hk i fjor. Jeg vurderer å putte wankel i bobla mi etter denna sesongen. Blir enten det eller en 240 med mulighet for noen supernasjonal løp. Få en som kan bygge wankel for deg, så holder den motoren der like godt som andre motorer. Hvertfall i rallycross. Trur prosjektet til Morten blir vellykket! Tøft å ekspeimenter litt! :) Siter Hadde motorsport vært enkelt hadde det blitt kalt fotball! Volvo 340 RCN 2,8l Oppegård Motorsport http://www.o-motorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 skal du fortsatt ha volvo motor i bmwn? ser bra ut detta stå på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 fortsatt B230A ja..blir orginal men det holder nok Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 holder det morten.. ser jo kadett og ascona/manta hevder seg ofte med volvo b230a/k så det vil nok ikke gå noe dårligere i en bmw 316 for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 skal prøve å få tatt no bilder i morgen(tirsdag) Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hmmm hmmm hmmmmmm..fryst fast i garasjen nå el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hmmm hmmm hmmmmmm..fryst fast i garasjen nå el? jepp, er alt for mørkt for bilder nå gitt..kommer på lørdag håper jeg.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg