zoon06 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 hei på deg!lenge sia no! for å gjera alt veldig enkelt: ring inge hjelle. rekner med du kjenner han? superhjelpsom og genial på volvo. flink å læra frå seg og :thumb hvis du ikkje har nr. so kan eg senda da på pm. so ordna detta seg lett! ja ja han kjenner me veit du....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy.horse Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 takker... En billig og enkel løsning er å borre et hull på originalpumpen omtrent der den sitter på "AT pumpen" her og sette på en nippel, så fester du den løse slangen til denne. Dette skal funksjonere til en viss grad. Det beste er jo selvsagt å bruke en el. pumpe kombinert med trykkregulator om man skal ha litt hester å gå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoon06 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 En billig og enkel løsning er å borre et hull på originalpumpen omtrent der den sitter på "AT pumpen" her og sette på en nippel, så fester du den løse slangen til denne. Dette skal funksjonere til en viss grad. Det beste er jo selvsagt å bruke en el. pumpe kombinert med trykkregulator om man skal ha litt hester å gå på.[/quote ja mulig det,finn eg ikkje den andre typen,skal nett sjekke i alle deler rotet her og der om eg har ei pumpa med dei uttakka som trengs.... men som sakt takker for all info som kan hjelpa meg og evt andre som lurer og....:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg