civic type-r Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Da har jeg endelig ette noen ukers leiting funnet min egen 200sx s13. En nesten orginal s13 i farge grønn. hentet den i bergen å bilen er kanon. Det finnes ikke rust å motor er kun gått 65.000 km Bilmerke: Nissan Modell: 200sx S13 Årsmodell: 1994 Motor: CA18DET Farge: grønn metalic DHO Det som er gjort av mods med den er: Motor: Oppgradert Bensinpumpe dumpventil åpent luftfilter effekt anlegg har racing katelysator men er ikkje på bilen, blir kjørt no utan cat. okj chip stage 1 justerbart turbo trykksmåler Ny større turbo, type: t28 .. hmm... effekt målt med Gtec rr til 230 hk i motor å 185 hk ca på hjula. Understell. Røde koni dempere me b+r fjører. Dekk og felg: 235-40-17 bak 215-40-17 fremme bellini bella hyper black felger fra pole position 1 sett vinter med 15" alu felg å 1 sett 17" felger uten dekk har jeg også. Interiør: Turbo Trykk måler Oil Temp måler Oil Pres måler A/F måler orginalt skinn interiør, ser meget bra ut Alu look. Styling: kouki vinge og lykter bak, bvinga skal vekk. Har et komplett styling sett som jeg fåt fra lakking onsdag også. Stereo: rockfor fosgate cd spiller og høytalere framme us carvor forsterker xelent monoblokk 2 stk sony xplod 15" sub mye dyre kabler. støydempet hele bilen me dynamats. Bilder av bilen sånn som den var når jeg hentet den: Bilde sånn så jeg håper å få den til slutt.!! Bilder av tilpassing av styling: Stereo bygging. En annen ps mod sånn så den vil se ut fåreløbig: Planer: Bilen skal brukes til drifting å til det daglige så bilen vil få: Halvt bur. D2 coilovers større felger Ny lakk å farge Dekor motor endringer osv osv.. Det som er bestilt nå er jalfall: Grenrør elbow downpipe cat erstatter front montert intercooler kit Så effekten ligger nå på 230 hk i motor å 185 hk på hjula. Kommentarer mottas gjerne. Håper på tips å triks. Hva mer kan jeg gjøre? Hva ser bra ut å hva kan gjøres anderledes? skal holde dere oppdatert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Sikkelig nice bodykit!riktig stuk på den!:thumb Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Pent blir det! Digger den stylinga du skar ha på bilen! Peneste til S13 syns je. Hva med felger? Skarru få på no større og bredere etterhvert? ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Pent blir det! Digger den stylinga du skar ha på bilen! Peneste til S13 syns je.Hva med felger? Skarru få på no større og bredere etterhvert? ;) sommeren er over for i år så gidder ikke kjøpe nye felger før neste år.! Felgene forsvinner helt bak når stylinga kommer på. Takk takk=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Kan kjøpe mine billig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Kul bil, drømmer om en sånn en jeg også..:) Hva betaler du i forsikring? Svar gjerne på PM..:) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Som nevnt ovenfor så har du det rette stylingkitet til bilen ja:) Felger med pen blankpolert kant og senter på felgen i gull kommer til å passe pent til bilen hvis du fortsatt mener du skal ha mørke grønn met. Verdt å følge med på den tråden her ja! Sånne felger som på bildene er det jeg mener: Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Takk takk for alle hyggelige komentarer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Kul bil, drømmer om en sånn en jeg også..:) Hva betaler du i forsikring? Svar gjerne på PM..:) samme for meg jeg betaler 6800 i året med 12000km kjørelengde, 4000 i egen andel. låne bil i 1 måne osv.. på foreldrene mine.:P 70% bonus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Som nevnt ovenfor så har du det rette stylingkitet til bilen ja:) Felger med pen blankpolert kant og senter på felgen i gull kommer til å passe pent til bilen hvis du fortsatt mener du skal ha mørke grønn met.Verdt å følge med på den tråden her ja! Sånne felger som på bildene er det jeg mener: ja kommer nok til å gå for volk racing elle racing hart mne disse begynner å bli brukt opp så skal se hva som dukker opp til neste sesong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 åååå ein så kaldt "teaser" på stylinga montert etter lakk.. den er limt å står å herder nå... kommer nok mer bilder imorgen elle.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 tøff bil Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 tøff bil Takk Takk=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 åååå ein så kaldt "teaser" på stylinga montert etter lakk.. den er limt å står å herder nå... kommer nok mer bilder imorgen elle.no Sorry at jeg spør, men limt? Bare sideskjørta da mener du? Man limer ikke front og hekkfanger? Hehe. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 tror han mente sideskjørta ja.....:bump akkurat den stlinga jeg kikka på og.. har lenge vurdert en s13 men ikke riktig bestemt meg enno.. ville selv ha investert i s15 frontconversion da:D digger den;) Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg