Laaars Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Hepp. Lurer på om det finnes no "styling" panser (eller hva jeg skal kalle det) til Golf II ? Eneste jeg fant var dette: http://www.revelationtuning.com/Hoods.htm Men jeg syns ikke det var så veldig heftig akkurat. Tenkte også på å få på EVO Scoop, men er det noen som veit åssen det festes? Må det limes? Må man kutte hull i panseret og feste det under? Eller festes det oppå? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 tuning.no har et urquatro look panser trur jeg.. evo scoop på golf 2 trur jeg blir S T Y G T.. om jeg skla være helt ærlig..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Ja takk!! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Unknown Ja takk!! PHAT!! ÅJAH:: men koster vel en del også Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 sorry meg as kan hende jeg ser helt feil men det ser ut som om det er trekkt med sånn fucking film fra foliatek. kantene er jo så jævlig 4rkanta forran. men men det er vel bare meg som ser feil......:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 du tar feil. det er ekte karbon fiber Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 hmm - intet luft inntak heller ... ( til kupe viften) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Hvor får en kjøpt dette carbon panseret? (Uten å betale like mye i porto) Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Originally posted by GolfRallye Hvor får en kjøpt dette carbon panseret? (Uten å betale like mye i porto) jeg hadde et på jettaen min,og kan sikkert lage fler hvis noen ønsker seg ett.ca 5000.- mvh kas Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 hmm,syns det ser litt jalla ut det siste der. enig med at det ser ut som det er foliatech film utenpå,men kan hende det er dårlig bilde ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 ser ut som panseret bygger skikkelig opp da... kan du ikke bare kjøpe det da og dytte nedi en V8'er med en gang da?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by pahf hmm,syns det ser litt jalla ut det siste der. enig med at det ser ut som det er foliatech film utenpå,men kan hende det er dårlig bilde ? da har ikke du sett foliatec filmen......det er jo et klistrmerke med masse prikker på. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 tror også at det på bildet der er med sølv/sort-fagret karbon. Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Å? Hvorfor skulle det ikke være ekte?? Aldri sett et ordentlig karbonpanser før? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by kas jeg hadde et på jettaen min,og kan sikkert lage fler hvis noen ønsker seg ett.ca 5000.- mvh kas Litt høy pris det. Er aktuellt hvis det er like fint som den golfen som er avbildet, har lufinntak til kupêviften og med scoop( type cosworth eller lignende) på hver side. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg